Freddy campaign

Έρευνα: Οι βιταμίνες που ενδυναμώνουν τον εγκέφαλο των γηραιότερων

09 Ιανουάριος 2012, 08:28
Έρευνα: Οι βιταμίνες που ενδυναμώνουν τον εγκέφαλο των γηραιότερων
Κείμενο:  Γιάννης Τσιούλης
Γιάννης Τσιούλης
ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ E-mail ΕΚΤΥΠΩΣΕ ΤΟ Εκτύπωση

Μνήμη ελέφαντα με τη σωστή διατροφή.

Για όλους κάποτε η τρίτη ηλικία έρχεται κάποτε έτσι αν θέλουμε να διατηρήσουμε τη μνήμη μας σε φόρμα πρέπει να καταναλώνουμε συγκεκριμένες βιταμίνες. Μία τελευταία έρευνα του Oregon Health and Science University σε ανθρώπους της τρίτης ηλικίας έδειξε πως η ύπαρξη λιπαρών οξ'εω ωμέγα 3 και βιταμινών B, C και D αυξάνει τον όγκο του εγκεφάλου και όλες τις λειτουργίες τους, με τη μνήμη πρώτη και καλύτερη.

Αν θέλετε λοιπόν να φτάσετε τα 80 και να μπορείτε να λύσετε τα sudoku σας, να μαθαίνετε ακόμα τους στίχους των τραγουδιών του Sakis Rouvas και να διηγείστε στα παιδιά σας τα έντονα νιάτα σας δεν έχετε παρά να καταναλώνετε τις αντίστοιχες τροφές που περιέχουν τα παραπάνω θρεπτικά στοιχεία.

 

Κλείστε τώρα το ραντεβού σας για μια δωρεάν περιποίηση προσώπου από την ελβετική εταιρία Les Naturelles
Επειδή οι γυναίκες θέλουμε να τα γνωρίζουμε όλα, κάντε «Like» στη σελίδα του Queen.gr

open

Close

Developed by DPG DIGITAL MEDIA