Είναι το ποπ κορν το νέο superfood;

15 Απρίλιος 2012, 22:07
Είναι το ποπ κορν το νέο superfood;
Κείμενο:  Αφροδίτη Γκόγκογλου
Αφροδίτη Γκόγκογλου
ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ E-mail ΕΚΤΥΠΩΣΕ ΤΟ Εκτύπωση

Σύμφωνα με νέα έρευνα, το παρεξηγημένο σνακ περιέχει περισσότερα αντιοξειδωτικά από κάποια φρούτα

Μπορεί μία χούφτα ποπ κορν να κάνει καλό στον οργανισμό μας; Σύμφωνα με νέα έρευνα, η απάντηση είναι πολύ διαφορετική από αυτήν που νομίζετε. Καθηγητής του Πανεπιστημία του Scranton, σε έκθεσή του υποστηρίζει ότι, όταν το ποπ κορν δεν είναι φτιαγμένο με την προσθήκη λιπαρών, αλατιού ή ζάχαρης, είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες- δηλαδή ένα είδος αντιοξειδωτικών, που συνδέεται με την προστασία ενάντια στον καρκίνο, αφού ο ρόλος τους είναι να επιδιορθώνουν τις ζημιές που προκαλούνται στα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες.

Τις πολυφαινόλες συναντάμε σε πολλές τροφές φυτικής προέλευσης, αλλά το πλεονέκτημα του ποπ κορν, σε σχέση με αυτές ότι είναι ελάχιστα επεξεργασμένο Επίσης, η περιεκτικότητά του σε νερό είναι πολύ χαμηλή, γεγονός που κάνει την ποσότητα αντιοξειδωτικών που υπάρχει σε αυτό συμπυκνωμένη. Φυσικά, τα φρούτα και τα λαχανικά, αλλά και άλλες πηγές πολυφαινολών, όπως είναι το κόκκινο κρασί και η σοκολάτα υγείας, περιέχουν βιταμίνες και μέταλλα που δεν συναντάμε στο ποπ κορν- γεγονός που σημαίνει ότι το αγαπημένο μας σνακ δεν μας προσφέρει όλα τα θρεπτικά στοιχεία που χρειαζόμαστε. Είναι, όμως, μία επιλογή, πολύ πιο υγιεινή από όσο μπορεί να πιστεύαμε.

Επειδή οι γυναίκες θέλουμε να τα γνωρίζουμε όλα, κάντε «Like» στη σελίδα του Queen.gr

MOST POPULAR

MOST POPULAR

open

Close

Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς της DPG Group of Companies και των συνδεδεμένων αυτής εταιριών.

Κάνε το αγαπημένο σου site Homepage