Freddy campaign
ΤΟ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ TIP ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Τι πρέπει να τρώμε μετά τη γυμναστική;

Έχετε μόλις τελειώσει το πρόγραμμα γυμναστικής σας, δεν τρώτε τίποτα για να μην χαλάσετε το αποτέλεσμα, αλλά λίγο αργότερα κερνάτε τον εαυτό σας μια σοκολάτα ή ένα ποτήρι κρασί για τη δύσκολη δουλειά που κάνατε. Σωστό; Λάθος. Μετά την γυμναστική ο οργανισμός συνεχίζει να καίει ακατάπαυστα για μισή περίπου ώρα, έτοιμος να ξαναγυμναστεί. Πάνω στη μισή με μία ώρα, είναι που οι μυς αρχίζουν να αναδομούνται και τότε ακριβώς είναι που ο οργανισμός χρειάζεται πρωτεΐνη περισσότερο από ποτέ. Γι' αυτό η λύση είναι η εξής: Μην πέσετε με τα μούτρα σε κάτι υγιεινό αμέσως μετά τη γυμναστική, γιατί ο μεταβολισμός θα το «κάψει». Αντίθετα, μετά από μία ώρα φροντίστε να καταναλώσετε πρωτεΐνη για να βοηθήσετε τους μυς να επισκευαστούν και έπειτα από 2-3 ώρες φάτε ένα πλήρες γεύμα που θα περιέχει κι αυτό πρωτεΐνη. Και φυσικά, μακριά από γλυκά και αλκοόλ.

23 Μαϊ 2012, 10:32

Το απόλυτο φρούτο είναι... η σοκολάτα

Ερευνητές στο Κέντρο Υγείας και Διατροφής του Hershey δήλωσαν πως η σοκολάτα αξίζει τον τίτλο του «σούπερ φρούτου». Μελέτες στα εργαστήρια έδειξαν πως η σοκολάτα διαθέτει πολλά αντιοξειδωτικά και, πιο συγκεκριμένα, ένα γραμμάριο σκόνης κακάου περιέχει πολλά περισσότερες πολυφαινόλες από αυτές που περιέχονται σε έναν φρεσκοστυμμένο χυμό.

Οι ειδικοί ανακάλυψαν πως οι κόκκοι κακάου, από τους οποίους δημιουργείται η σοκολάτα, έχουν εκπληκτικά διατροφικά στοιχεία και μακροθρεπτικά συστατικά. Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν πως η μαύρη σοκολάτα και η σκόνη κακάου περιέχουν περισσότερες πολυφαινόλες και φλαβονοειδή από τον χυμό των φρούτων.

21 Μαϊ 2012, 21:30

Τσιν τσιν, γλυκό κρασί (και στη δίαιτα)

Η χαμηλή έως μέτρια κατανάλωση αλκοόλ, ειδικά στη μορφή του κόκκινου κρασιού, έχει συσχετισθεί με πολλά οφέλη για την καρδιαγγειακή υγεία των γυναικών. Αντίθετα, η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να οδηγήσει σε πολλά προβλήματα υγείας. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Archives of Internal Medicine», η χαμηλή έως μέτρια κατανάλωση κόκκινου κρασιού συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους.

17 Μαϊ 2012, 19:32

Αντηλιακό σε μορφή… φαγητού

Τώρα που το καλοκαίρι πλησιάζει και ο ήλιος έχει αρχίσει ήδη να «καίει», υπάρχει ένας εναλλακτικός τρόπος για να προστατευθείτε από τις βλαβερές ακτίνες του και, ως εκ τούτου, από τον καρκίνο του δέρματος. Το φαγητό. Πιο συγκεκριμένα οι ακόλουθες τροφές μπορούν να γίνουν το... νόστιμο αντηλιακό σας:

Βότανα και μυρωδικά
Μία κουταλιά της σούπας από κάποιο από αυτά τα αρωματικά φυτά μπορεί να έχει τόσα αντιοξειδωτικά, όσο και ένα φρούτο και μπορεί να σας προστατεύσει ουσιαστικά από κάποιο πιθανό μελάνωμα.
Το φασκόμηλο, το δεντρολίβανο, ο μαϊντανός και ο βασιλικός, παρέχουν τα μεγαλύτερα οφέλη. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιούνται και τα τέσσερα αυτά βότανα με τη μία. Αρκεί να χρησιμοποιείτε κάποιο είδος νωπού βοτάνου κάθε μέρα.

Τσάι
Ας είναι το ποτό-παραλίας της επιλογής σας, ένα δροσιστικό σπιτικό παγωμένο τσάι, το οποίο μπορεί να βοηθήσει να ματαιώσει την κλιμάκωση των κυτταρικών βλαβών, που είναι αποτέλεσμα της μακράς έκθεσης στον ήλιο.
Μια εργαστηριακή μελέτη διαπίστωσε ότι τα πολυφαινολικά αντιοξειδωτικά σε πράσινο και μαύρο τσάι, αναστέλλουν τις πρωτεΐνες που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη του καρκίνου του δέρματος.

15 Μαϊ 2012, 21:20

Τηγανητές πατάτες με ελάχιστες θερμίδες

Πώς να γίνει ελαφρύ το αγαπημένο φαγητό όλων!

Λατρεύετε τις τηγανητές πατάτες και σας είναι αδύνατο να τις αποκλείσετε από τη διατροφή σας; Εδώ σας έχουμε ένα tip για να απολαμβάνετε την αγαπημένη σας λιχουδιά χωρίς να φορτώνεστε με πολλές θερμίδες.

Προθερμάνετε το φούρνο σας στους 200 βαθμούς. Κόψτε 2 μεγάλες πατάτες στη μέση κατά μήκος και στη συνέχεια κάθε μισό σε λεπτές φέτες. Στεγνώστε τις με μία χαρτοπετσέτα και προσθέστε, τριμμένη φρυγανιά, αλάτι της θάλασσας, ρίγανη, σκόρδο σε σκόνη, τσίλι σε σκόνη και μαύρο πιπέρι. Έπειτα χτυπήστε καλά 2 ασπράδια αυγών και προσθέστε τα στις πατάτες. Ανακατέψτε τις πατάτες μέχρι να καλυφθούν από το μείγμα, βάλτε τις σε ένα ταψί, προσθέστε ελάχιστο λάδι και ψήστε για 20 λεπτά. Μην ξεχάσετε να τις γυρίσετε μία φορά για να ψηθούν και από τις 2 πλευρές. Κάθε μερίδα περιέχει 173 θερμίδες, 1 γρ. λιπαρά (0 γρ. κορεσμένα), 36 γρ. υδατάνθρακες, 3 γρ. φυτικές ίνες και 6 γρ. πρωτεΐνη.

12 Μαϊ 2012, 17:11

Αδυνατίστε με τη βοήθεια του παγωτού

Σύμφωνα με έρευνες, η σύνθεση του παγωτού μπορεί να ενισχύσει το κάψιμο του λίπους, αν καταναλώνεται σε λογικά πλαίσια. Επίσης, εξυπηρετεί στη μείωση της υψηλής πίεσης του αίματος, της λαχτάρας για γλυκό, βοηθά στην καταπολέμηση του καρκίνου του παχέος εντέρου, και περιορίζει τα εγκεφαλικά επεισόδια και τη δημιουργία πέτρας στα νεφρά. Ακολουθήστε μία δίαιτα των 1200 - 1500 θερμίδων την ημέρα για τις γυναίκες και 2.000 θερμίδες για τους άνδρες. Μπορείτε να καταναλώσετε τρία φλιτζάνια την εβδομάδα παγωτό χαμηλών λιπαρών και κατά προτίμηση με γεύση βανίλιας. Ακολουθήστε τη δίαιτά σας κατά γράμμα και σε λίγο καιρό θα έχετε τη σιλουέτα που ονειρεύεστε χωρίς στερήσεις και καταπίεση.

09 Μαϊ 2012, 10:32

Τρεις γλυκές λύσεις που δεν παχαίνουν

Αν θέλετε απεγνωσμένα κάτι γλυκό αλλά έχετε υποσχεθεί στον εαυτό σας να μείνετε πιστοί στο διατροφικό σας πρόγραμμα και να μην υποκύψετε σε σοκολάτες και άλλους γλυκούς πειρασμούς ορίστε τρεις λύσεις που θα ικανοποιήσουν την όρεξή σας χωρίς να καταστρέψουν τη σιλουέτα σας.

  • Φτιάξτε ένα smoothie με 1φλ. φρέσκα φρούτα, γάλα, πάγο και 1κ.γ. μέλι, όλα χτυπημένα μαζί στο μπλέντερ.
  • Φάτε ένα γιαούρτι με 1κ.γ. μέλι ή λίγη τριμμένη μαύρη σοκολάτα.
  • Ψήστε στον φούρνο 1 μήλο με 1/2κ.γ. καστανή ζάχαρη και λίγο κονιάκ.
  • 07 Μαϊ 2012, 10:32

    Ισορροπήστε τις ατασθαλίες με υγιεινά κόλπα

    Δεν χρειάζεται όλες σας οι διατροφικές επιλογές να είναι «τέλειες». Όταν τρώτε φαγητά με λιπαρά, πολύ αλάτι ή ζάχαρη, επιλέξτε άλλα φαγητά που είναι χαμηλά σε αυτά τα συστατικά, ώστε να συμπληρώσετε υγιεινά το διατροφικό πρόγραμμα της μέρας σας. Αν κάποια μέρα αμελήσετε κάποια διατροφική ομάδα που είναι απαραίτητη στον οργανισμό, απλώς φροντίστε να την συμπληρώσετε την επόμενη μέρα, αποφεύγοντας ότι «κακό» φάγατε τη προηγούμενη. Σε κάθε περίπτωση, οι διατροφικές σας επιλογές σε διάστημα αρκετών ημερών πρέπει να εξισορροπούνται μεταξύ τους ώστε να σχηματίζουν ένα υγιεινό πρόγραμμα.

    03 Μαϊ 2012, 10:45

    Το καλύτερο κόκκινο φρούτο είναι και λαχανικό

    Η ντομάτα δεν ανήκει αποκλειστικά σε καμία από τις δύο κατηγορίες, οι ευεργετικές της ιδιότητες όμως στον οργανισμό είναι οι ίδιες, χωρίς να χρειάζονται κάποια ταμπέλα. Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και η κατανάλωσή τους βοηθά στη μείωση του κινδύνου για υψηλή χοληστερόλη, η οποία προκαλεί βλάβη στις αρτηρίες.

    02 Μαϊ 2012, 10:30

    Διατροφική αμνησία: Πως να την αντιμετωπίσετε

    Το να ξεχνάμε τι έχουμε φάει μέσα στη μέρα, η λεγόμενη και «διατροφική αμνησία», είναι ένα εξαιρετικά κοινό γεγονός, ειδικά αν τρώμε βλέποντας τηλεόραση. Δεν πρέπει να ξεχνάτε ποτέ πως το στομάχι μας είναι ίσο με το μέγεθος της γροθιάς μας. Άρα, αν σκεφτείτε τι μπορεί να καταναλώνετε μέσα σε μια μέρα, θα δείτε πως μερικές φορές τρώμε σε πολύ μεγάλο βαθμό. Αποφεύγετε να τρώτε από το περιτύλιγμα, το πακέτο ή το ταψί όταν δεν έχετε ιδέα για την πρόσληψη της τροφής σας και μάθετε να περιορίζετε τα γεύματά σας ανάλογα με τις ανάγκες σας.

    27 Απρ 2012, 10:32

    Το υγιεινό «μαύρο»

    Οι μαύρες τροφές έχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά από ό,τι τα ανοιχτόχρωμα τρόφιμα, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας στις χρωστικές τους ουσίες. Το χρώμα τους προέρχεται από ανθοκυάνες, δηλαδή χρωστικές ουσίες, που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των κινδύνων για διαβήτη, καρδιακές παθήσεις και καρκίνο. Ιδανικές μαύρες τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε είναι το μαύρο ρύζι που έχει μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης Ε και ενισχύει το ανοσοποιητικό, και οι μαύρες φακές που είναι φορτωμένες με σίδηρο, μειώνουν τη χοληστερόλη και βελτιώνουν την λειτουργία του ανοσοποιητικού.

    25 Απρ 2012, 19:30

    «Κλέψτε» τα Σαββατοκύριακα και χάστε κιλά

    Αυτή είναι μια μάλλον αντισυμβατική συμβουλή που δεν λένε συχνά οι διαιτολόγοι, έχει αποδειχτεί όμως πως έχει σπουδαία αποτελέσματα. Όταν κάνετε δίαιτα όλη την εβδομάδα, με συνέπεια και χωρίς να ξεφεύγετε από το πρόγραμμα, δικαιούστε να ξεφαντώσετε λίγο μέσα στο Σαββατοκύριακο. Δείτε το σαν μια επιβράβευση του εαυτού σας για την σκληρή δουλειά που έκανε τις προηγούμενες πέντε ημέρες, ούτως ώστε να πάρετε δύναμη και κουράγιο για να συνεχίσετε τη δίαιτα από Δευτέρα. Μην φτάσετε στα άκρα και φάτε τρία ψυγεία, βέβαια...

    23 Απρ 2012, 21:20
    Προηγουμενο12345678910Επομενο Σελίδα 1 από 23

    open

    Close

    Developed by DPG DIGITAL MEDIA