Έχει ξεσπάσει τηλεοπτικός πόλεμος!

Έχει ξεσπάσει τηλεοπτικός πόλεμος!

Οι τηλεοπτικές μάχες έχουν ήδη ξεκινήσει.

Δεν ξέρω αν τα πράγματα έγιναν περίπλοκα ή γίναμε εμείς περίπλοκοι. Αν κάποια στιγμή όλοι σχεδόν οι τηλεθεατές περάσαμε στο επόμενο στάδιο και από απλοί παρατηρητές γίναμε σχολιαστές και αναλυτές της τηλεοπτικής πραγματικότητας. Όχι ότι ήταν και δύσκολο, το γόνιμο έδαφος προϋπήρχε γιατί αν υπάρχει ένας λαός που ξέρει τα πάντα, που έχει άποψη και μπορεί να σχολιάσει οτιδήποτε βλέπει, χωρίς καμία απολύτως γνώση, αυτοί είμαστε εμείς.

Η παρέα μας, οι φίλοι μας στον καναπέ, ακόμη και το πηγαδάκι που σχηματίζεται όταν καπνίζουμε έξω από το γραφείο, είναι ένα ατελείωτο καφενείο. Μια ευκαιρία να ακούσουμε και κυρίως να πούμε την μπούρδα μας.
Έτσι λοιπόν υπήρξαμε οι ιδανικότεροι υποψήφιοι για να μετατραπούμε από απλοί τηλεθεατές σε ειδήμονες της τηλεόρασης.

Κάποτε αρκούσε μόνο να δούμε το πρόγραμμα που άλλοτε μας άρεσε, άλλοτε όχι αγνοώντας στατιστικά στοιχεία, νεανικά κοινά και νούμερα τηλεθέασης. Τίποτε απ' όλα αυτά δεν ενδιέφεραν κανέναν, αυτά ήταν νούμερα σε ένα χαρτί που απευθύνονταν στα κανάλια και σπάνια έβλεπαν το φως της δημοσιότητας.
Όμως αυτά συνέβαιναν σε μια άλλη κοντινή, αλλά ταυτόχρονα και τόσο μακρινή πραγματικότητα. Τότε που μια εκπομπή ήταν καλή και μια άλλη ήταν ίσως καλύτερη ή χειρότερη, δεν είχε και τόση σημασία.

Σήμερα δεν είναι απλά μια εκπομπή. Είναι ένα σύνολο αριθμών που αντιπροσωπεύουν διάφορα ηλιακά κοινά, ή κατηγορίες ανθρώπων στις οποίες προσβλέπουν οι διαφημιστικές εταιρίες.
Δεν είναι απλά μια εκπομπή. Είναι ένα ανταγωνιστικό προϊόν που συγκρίνεται με το αντίστοιχο ή το απέναντι του και αναλύεται λεπτό προς λεπτό.

Και εμείς οι θεατές συμμετέχουμε στη μάχη με τη χαρά του νεοσύλλεκτου. Διαβάζουμε για νούμερα τηλεθέασης, ξέρουμε τα πάντα. Ξέρουμε για τα δυναμικά κοινά, τα νεανικά, το γενικό σύνολο. Ποιοι είναι οι τηλεθεατές, τι θέλουν, τι βλέπουν, πώς κορυφώνεται η τηλεθέαση, αν έχει ανοδική πορεία ή όχι. Εκπομπές, site μας τροφοδοτούν καθημερινά με πληροφορίες που θα μας ήταν χρήσιμες αν ήμασταν οι διευθυντές καναλιών ή οι παρουσιαστές των εκπομπών. Έχουμε γίνει περίπλοκοι. Δε φτάνει να μας αρέσει ένα πρόγραμμα, πρέπει να ξέρουμε παν είναι πετυχημένο, αν έχει τηλεθέαση, αν είναι πάνω από το μέσο όρο του καναλιού ή αν είχε καλό lead in.

Έχει ξεκινήσει ένας τηλεοπτικός πόλεμος εκεί έξω: Παρουσιαστές σακατεύονται, άνθρωποι κρίνονται καθημερινά, καριέρες μπαίνουν στο στόχαστρο, επαγγελματίες διαλέγουν στρατόπεδα στην τηλεοπτική μάχη και εμείς χαιρέκακα συμμετέχουμε! Η εποχή της τηλεοπτικής αθωότητας έχει τελειώσει για όλους μας!