Η Intimissimi λανσάρει νέα brand campaign αφιερωμένη στις δυναμικές γυναίκες

Το ιταλικό lingerie brand Intimissimi ανακοινώνει με υπερηφάνεια τη νέα καμπάνια που δημιούργησε σε συνεργασία με τον διάσημο φωτογράφο μόδας και πορτραίτων, Mario Testino.

Η καμπάνια λανσάρεται σε έντυπα και Tv από τον Σεπτέμβρη κι εστιάζει σε 4 δυναμικές γυναίκες που ξεχωρίζουν για το όραμά τους ενώ προέρχονται από πολύ διαφορετικούς χώρους: Irina Shayk, Ana Ivanovic, Ella Mills και Dakota Johnson.
Mario Testino Intimissimi 2017 BTS 5017
Η Intimissimi πιστεύει ότι το στυλ που υιοθετεί μία γυναίκα αντανακλά τη μοναδική προσωπικότητα και τον τρόπο ζωής της. Η συγκεκριμένη καμπάνια εκφράζει αυτή την αλήθεια με μία φρέσκια, διαφορετική προσέγγιση: Χωρίς να δείχνει καθόλου τις πρωταγωνίστριες να φοράνε εσώρουχα. Το ζητούμενο είναι να κοιτάξουμε αυτές τις απίστευτες γυναίκες πέρα από την επιφάνεια της εικόνας τους και να κάνουμε focus στους προσωπικούς θριάμβους και τα επιτεύγματά τους. Η Intimissimi πιστεύει ότι η ομορφιά στην πραγματικότητα πηγάζει από την εσωτερική δύναμη και το χαρακτήρα της γυναίκας.
DAN 2103
Για πρώτη φορά η Intimissimi ενώνει τις δυνάμεις της με τον διεθνούς φήμης φωτογράφο, σκηνοθέτη και καλλιτεχνικό διευθυντή Mario Testino με στόχο να συλλάβει την προσωπικότητα των 4 καταξιωμένων γυναικών και να δώσει ζωή στο μοναδικό όραμα του brand.
Mario Testino Intimissimi 2017 BTS 5541
"To casting είναι υπέροχο αλλά μου άρεσε εξίσου η πρόκληση να επικοινωνήσεις μία underwear campaign μέσα από γυναίκες που είναι εντελώς ντυμένες. Ήθελα να συλλάβω το πώς δείχνουν αλλά και νιώθουν αυτές οι γυναίκες για τα εσώρουχα που φοράνε κάτω από τα ρούχα τους. Είναι ένας πολύ τολμηρός τρόπος για την Intimissimi να πουλάει εσώρουχα”, λέει ο Testino.
 σBarwerd van der Plas 170611 P1A4404
Η μούσα του brand επί σειρά ετών Irina Shayk είναι και πάλι εδώ μαζί με την επαγγελματία τενίστρια Ana Ivanovic, τη σεφ – συγγραφέα κι επιχειρηματία Ella Mills και την ηθοποιό Dakota Johnson.
Αυτές οι τέσσερις γυναίκες μας πάνε πέρα από τη σεξουαλικότητα και την επιθυμία που συνήθως συνδέεται με τη διαφήμιση εσωρούχων. Η συγκεκριμένη καμπάνια επικεντρώνεται στη δύναμη, τη φιλοδοξία, την ακεραιότητα των πρωταγωνιστριών, στην αληθινή καθημερινότητά τους. Σε αξίες που συμπυκνώνει με ιδανικό τρόπο το νέο διαφημιστικό πνεύμα της Intimissimi, γιορτάζοντας τη γυναίκα #insideandout. Tο νέο hashtag #insideandout ήταν ιδέα του Testino και της ομάδας του MARIOTESTINO+.
Mario Testino Intimissimi 2017 BTS 4961
Η καμπάνια συλλαμβάνει τις μοναδικές προσωπικότητες των 4 εμπνευσμένων γυναικών για να παρουσιάσει την exclusive bra collection της Intimissimi. H συλλογή γιορτάζει τη θηλυκότητα μέσα από διαφορετικά σχήματα και μεγέθη μαζί με το μήνυμα του brand ότι με το σωστό σουτιέν κάθε γυναίκα μπορεί να νιώθει σίγουρη για τον εαυτό της.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης