Η νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που είδαν πάνω από το 8 εκατομμύρια χρήστες στο διαδίκτυο (vid)

Η δίλεπτη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που κάνει το γύρο του διαδικτύου, με επίκεντρο τον 7χρονο Joe που φοβάται τα «τέρατα».

Η εταιρία John Lewis δημιούργησε την πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση, κάνοντάς τους χρήστες του διαδικτύου να τη λατρέψουν και να την κάνουν viral.

Στο You Tube, την έχουν δει πάνω από 8.000.000 χρήστες. Μάλιστα οι περισσότεροι από αυτούς, ανυπομονούσαν να δουν το διαφημιστικό σποτάκι της εταιρίας για το 2017.  Ο βραβευμένος σκηνοθέτης Frenchman Michel Gondry, βρίσκεται πίσω από τη σκηνοθεσία και το σενάριο της διαφήμισης. Όπως ανέφερε σε συνέντευξή του, πήρε στον ίδιο και την ομάδα του 11 μήνες για να την υλοποιήσουν.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης