Καλεσμένη σε party; Αυτοί είναι οι 5 τρόποι για να μην… ξεφύγεις από τη δίαιτά σου

Αρκούν μερικές συνειδητές αποφάσεις και μέτρο, για να απολαύσεις χωρίς τύψεις μια όμορφη βραδιά. 

 Το καλοκαίρι πλησιάζει απειλητικά και εσύ κάνεις κάθε δυνατή προσπάθεια για να χάσεις τα περιττά κιλά και να βγεις στην παραλία όπως ονειρεύεσαι. Ωστόσο, είναι πολλές οι φορές που σε μια έξοδό σου τα καταστρέφεις όλα και... ξεκινάς πάλι από την αρχή. Οπότε, αφού πλέον το... πάθημα σου έγινε μάθημα, καταλήγεις να φτάνεις στο άλλο άκρο, αποφεύγοντας τις εξόδους, φοβούμενη πως θα σε βγάλουν από το πρόγραμμά σου και θα σε οδηγήσουν και πάλι σε... κραιπάλες.


 Δεν είναι όμως ανάγκη να μην απολαμβάνεις τις χαρές αυτές της ζωής και να κλείνεσαι στον εαυτό σου και στο σπίτι σου, προκειμένου να αδυνατίσεις. Μία από τις συνήθεις εξόδους, που μας κάνουν να βγαίνουμε εκτός προγράμματος, είναι οι γιορτές, όπου το φαγητό και το ποτό βρίσκονται σε αφθονία. Ιδού, πέντε τρόποι για να φύγεις την επόμενη φορά από το party, που θα είσαι καλεσμένη, έχοντας περάσει καλά, αλλά και όντας... υπερήφανη για την εγκράτειά σου.


1.Πιες περισσότερο νερό και όχι αναψυκτικά
Αν οι επίσημες έξοδοι δεν είναι πια η καθημερινότητά σου, τότε έχεις το περιθώριο να πιεις λίγο κρασί, ωστόσο μην το παρακάνεις ούτε με το αλκοόλ, αλλά ούτε και με τα αναψυκτικά. Το μόνο που θα σου προσφέρουν είναι περιττές θερμίδες, ενώ παράλληλα, θα σου ανοίξουν την όρεξη. Προσπάθησε να πιείς περισσότερο νερό, και να αποφύγεις την πρόσληψη θερμίδων χωρίς λόγο.


2.Κάθισε σε σημείο μακριά από τον μπουφέ
Συνήθως, στις γιορτές οι καλεσμένοι συγκεντρώνονται γύρω από το τραπέζι, έχοντας ως... highlight της βραδιάς την ώρα του γεύματος. Σπάσε λοιπόν τον κανόνα αυτό, και επέλεξε να ασχοληθείς με διαφορετικά πράγματα, όπως να κοινωνικοποιηθείς, μιλώντας με τους καλεσμένους του party, βρισκόμενη σε σημεία που θα απέχουν από τον μπουφέ και το τραπέζι. Όπως και να το κάνεις, αν το φαγητό δεν βρίσκεται στο άμεσο οπτικό πεδίο σου, θα είναι πιο εύκολο να μην το σκέφτεσαι.


3.Μοιράσου την ώρα του γεύματος με μια φίλη σου
Το ρητό «όταν τρώμε, δεν μιλάμε» φυσικά, δεν ισχύει σε περιόδους που ακολουθείς κάποιο αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα και περιμένεις άμεσα να δεις τα πρώτα αποτελέσματα, αφού στην περίπτωση αυτή θα καταφέρεις να... πέσεις με τα μούτρα στο πιάτο σου. Οπότε, την ώρα του φαγητού, μοιράσου την με κάποια φίλη σου ή ακόμα καλύτερα με κάποιον καλεσμένο του party, οπότε και θα βρεις πιο εύκολα ένα ενδιαφέρον θέμα να συζητήσεις και θα ξεχάσεις, έστω και για λίγες στιγμές, το φαγητό σου.


4.Απόφυγε να τσιμπολογάς τα σνακ που υπάρχουν
Σε πολλές γιορτές, συνηθίζεται να υπάρχουν στο μπουφέ διάφορα σνακ πριν το γεύμα, που... μόνο διαιτητικά δεν είναι. Ξηροί καρποί, τσιπς, και οποιασδήποτε λογής παχυντική λιχουδιά θα είναι πανεύκολο να βρεθεί στο οπτικό σου πεδίο, ωστόσο, μην κάνεις το λάθος να υποκύψεις στον πειρασμό, αφού ξέρεις πολύ καλά πως δεν έχουν κάτι χρήσιμο να προσφέρουν στον οργανισμό σου. Προτίμησε τους ανάλατους ξηρούς καρπούς ή τα φρούτα, αν υπάρχουν.


5.Κατανάλωσε περισσότερη σαλάτα και άπαχη πρωτεΐνη
Όταν φτάσει η ώρα του γεύματος, φρόντισε προτού ξεκινήσεις, να καταναλώσεις ένα μεγάλο μέρος πράσινων λαχανικών, που θα σε βοηθήσουν να νιώσεις χορτάτη και κατ' επέκταση να καταναλώσεις λιγότερη ποσότητα φαγητού. Επιπλέον, προτίμησε το κυρίως γεύμα σου να αποτελείται βασικά από άπαχο κρέας, όπως το κοτόπουλο και η γαλοπούλα, και άφησε σε δεύτερο χρόνο όλους τους υπόλοιπους διατροφικούς πειρασμούς.


6.Επέτρεψε στον εαυτό σου μια μικρή... παρασπονδία
Και αφού έχεις περάσει τις παραπάνω δοκιμασίες με επιτυχία, ήρθε η ώρα να ανταμείψεις τον εαυτό σου και να νιώσεις πως και εσύ απολαμβάνεις όσα όλοι οι άλλοι γύρω σου. Μην γίνεσαι λοιπόν απόλυτα σκληρή με τον εαυτό σου, και φρόντισε να δοκιμάσεις μερικά από τα αγαπημένα σου φαγητά που υπάρχουν στο τραπέζι, αρκεί να έχεις γεμίσει το στομάχι σου με τα υγιεινά πιάτα που υπάρχουν. Επέλεξε να φας ό, τι σου αρέσει όχι για να χορτάσεις, αλλά απλά για να απολαύσεις πραγματικά την γεύση τους.

 

Διαβάστε ακόμη:

Τα αγαπημένα σου γεύματα με λιγότερες θερμίδες; Κι όμως γίνεται!

Φτιάξε γρήγορα & πολύ νόστιμα γεύματα για να καλύψεις το αίσθημα πείνας όταν κάνεις δίαιτα

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης