Κουράζεσαι γρήγορα στο γυμναστήριο; Με το κόλπο αυτό θα έχεις περισσότερες αντοχές

Είναι πολύ πιο εύκολο απ' όσο φαντάζεσαι

Το καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του και μαζί του φεύγουν τα παγωτά, τα σουβλάκια και όλες οι μικρές ή και μεγάλες ατασθαλίες που κάναμε στις διακοπές. Αυτό σημαίνει πως είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να ξεκινήσεις από τώρα την προσπάθεια σου για ένα υγιές σώμα, έτσι ώστε το επόμενο καλοκαίρι να απολαμβάνεις τους καρπούς των προσπαθειών σου.

Αν λοιπόν έχεις ήδη ξεκινήσει τη συνδρομή σου στο γυμναστήριο ή έστω σκέφτεσαι να το κάνεις άμεσα σου έχουμε κάποια ευχάριστα νέα. Πόσες φορές δεν έχεις κουραστεί κάνοντας το πρόγραμμα σου με αποτέλεσμα να μην το ολοκληρώσεις ποτέ; Σίγουρα πολλές, γι’ αυτό μόλις σου βρήκαμε τι ακριβώς πρέπει να κάνεις για να μην κουράζεσαι και να έχεις μεγαλύτερες αντοχές.

Μία πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε πως το να κάθεσαι ή να ξαπλώνεις μεταξύ των set των ασκήσεων που κάνεις σε βοηθάει περισσότερο στο να ολοκληρώσεις το πρόγραμμα σου και αυτό γιατί ο καρδιακός σου ρυθμός και τα ποσοστά αναπνοής κατεβαίνουν ταχύτερα και χαμηλότερα από ό, τι αν είσαι όρθια και συνεχίζεις να περπατάς. Αυτό σημαίνει ότι το σώμα σου είναι σε θέση να ανακτήσει καλύτερα και πιο γρήγορα δυνάμεις, ούτως ώστε να σε επαναφέρει πλήρως για τον επόμενο γύρο ασκήσεων σου.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης