Νιώθεις αδύναμη; Αυτά τα 5 σημάδια σου δείχνουν πως ίσως χρειάζεσαι κάποιο συμπλήρωμα διατροφής

Δώσε βάση λοιπόν

Ο καλύτερος τρόπος για να λάβεις όλες τις απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου, είναι ακολουθώντας μία θρεπτική διατροφή. Αυτό βέβαια είνα πιο εύκολο να το λες, παρά να το κάνεις. Μάλιστα μία έρευνα, που πραγματοποιήθηκε ανακάλυψε, πως ένας στους δέκα ανθρώπους έχουν ανεπάρκεια βιταμίνης.

Μία πολύ καλή λύση λοιπόν, εφόσον δεν τρως κάποιες ομάδες τροφίμων είναι το συμπλήρωμα διατροφής. Πότε όμως θα ξέρεις πότε πρέπει να το λάβεις; 6 σημάδια σου δείχνουν το δρόμο.

#1. Τα μαλλιά και τα νύχια σου είναι αδύναμα
Το πρόβλημα: Ανεπάρκεια στη βιοτίνη
Τη βιοτίνη μπορείς να τη βρεις στα δημητριακά ολικής αλέσεως, αυγά, γαλακτοκομικά, καρύδια και σε πρωτεΐνες όπως το κοτόπουλο και ο σολωμός. Εάν λοιπόν έχει φλεγμονή στο δέρμα ή ερεθισμούς, ή έχεις παρατηρήσει πως τα μαλλιά σου γίνονται πιο λεπτά, αδύναμα και εύθραυστα, τότε δεν προσλαμβάνεις αρκετή βιοτίνη (30μικρογραμμάρια την ημέρα είναι το φυσιολογικό). Οπότε καλό θα ήταν να βάλεις στο πρόγραμμα σου κάποιο από τα παραπάνω τρόφιμα.

#2. Έχεις παρατηρήσει διαφορές στον τρόπο που ενεργείσαι
Το πρόβλημα: Ανεπάρκεια στη νιασίνη
Τη νιασίνη τη βρίσκεις κυρίως στο κρέας, τα ψάρια, τα αυγά, τα καρύδια, τα πράσινα λαχανικά, το ψωμί και τα δημητριακά. Η έλλειψη της μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα στομαχικά και όχι μόνο, γι’αυτό μην ξεχνάς να την έχεις στη διατροφή σου.

13556841 1770154049872279 1520837313 n

#3. Μελανιάζεις εύκολα
Το πρόβλημα: Έλλειψη βιταμίνης C
Τη βιταμίνη C τη βρίσκεις κυρίως στα εσπεριδοειδή, στην παπάγια, τις κίτρινες πιπεριές, το γκουάβα, το κατσαρό λάχανο, αλλά και τις φράουλες. Η μαμά σου είναι πάντα αυτή που σου λέει συνεχώς να τρως φρούτα, να πίνεις το χυμό σου γιατί θα χάσει τις βιταμίνες του και ποτέ δεν κάνει λάθος σε αυτό. Επειδή η βιταμίνη C δεν παράγεται φυσικά μέσα στο ίδιο μας το σώμα είναι ένα πολύ κοινό πρόβλημα, που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε.

Η βιταμίνη C είναι ένα ζωτικής σημασίας αντιοξειδωτικό που βοηθά στην προστασία των κυττάρων από βλάβες που προκαλούνται από τις ελεύθερες ρίζες, οπότε όταν η μαμά σου σου πει ξανά για τις βιταμίνες που φεύγουν αν δεν πιεις άμεσα τον χυμό σου μη γελάσεις μαζί της, απλά πιες τον.

a4307498c72b46eb5a9962e44bf84040

#4. Τα μάτια σου είναι κόκκινα
Το πρόβλημα: Ανεπάρκεια στη βιταμίνη Β2
Τη συγκεκριμένη βιταμίνη τη βρίσκεις στο γάλα, το κρέας, τα αυγά, τα καρύδια, το ψάρι και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Αυτοί που έχουν έλλειψη βιταμίνης B2 aka ριβοφλαβίνη, συχνά έχουν πολύ ορατά σημάδια, όπως είναι τα κόκκινα μάτια. Αυτού του τύπου η ανεπάρκεια είναι πιο συχνή σε άτομα που κάνουν ακραίες δίαιτες, είναι λιποβαρή ή έχουν πεπτικά προβλήματα. Οπότε ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.

#5. Νιώθεις ασυνήθιστα κουρασμένη
Το πρόβλημα: Έλλειψη ασβεστίου
Το ασβέστιο είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός και βρίσκεται κυρίως σε προιόντα, όπως το γάλα, το γιαούρτι, τα αμύγδαλα και τα ρεβύθια. Εάν έχεις έλλειψη ασβεστίου τα οστά σου θα αρχίσουν να έχουν σοβαρό πρόβλημα και θα έχεις και χαμηλή ενέργεια. Για να το αποφύγεις λοιπόν, ξεκίνα να πίνεις περισσότερο γάλα, ενώ προσπάθησε να εισάγεις κι άλλα προιόντα που περιέχουν ασβέστιο στη διατροφή σου.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ