Μικρά life hacks που υπόσχονται πως θα κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητά σου

Εάν μπορούσαμε να χωρίσουμε την ανθρωπότητα σε τρεις μεγάλες κατηγορίες, θα υπήρχαν οι άνθρωποι που δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την οργάνωση, οι άνθρωποι που απολαμβάνουν ένα οργανωμένο περιβάλλον αλλά δεν μπορούν να το διατηρήσουν για καιρό και τέλος, οι οργανωτικοί άνθρωποι. Αυτό το σπάνιο αλλά «τυχερό» είδος ανθρώπου που δεν έχει αποδείξεις και σκουπιδάκια στην τσάντα του, έχει μία συγκεκριμένη θέση για κάθε αντικείμενο που υπάρχει στο σπίτι, τα ρούχα του είναι ταξινομημένα σύμφωνα με τις αποχρώσεις τους και κάθε πρωί ενώ φτιάχνει τον καφέ του, πλένει τα πιάτα που μαζεύτηκαν το προηγούμενο βράδυ. Γιατί προσωπικά μιλώντας, εγώ που ανήκω στη δεύτερη κατηγορία και θέλω το σπίτι μου να είναι πάντα οργανωμένο, καθαρό και συγυρισμένο, τι κάνω λάθος και δεν τα καταφέρνω;

Η αλήθεια είναι πως όσο κι αν θέλουμε να πιστεύουμε, ότι οι οργανωτικοί άνθρωποι έχουν κάποια έμφυτη ικανότητα ή μπόλικο ελεύθερο χρόνο που εμείς δεν διαθέτουμε, στην πραγματικότητα αυτό δεν ισχύει. Και εκείνοι πλένουν πιάτα, εργάζονται ασταμάτητα, έχουν οικογενειακές, επαγγελματικές υποχρεώσεις, φίλους να δουν και τρέχουν τον ίδιο καθημερινό «μαραθώνιο» με εμάς, απλώς έχουν ανακαλύψει τα έξυπνα κόλπα για να διατηρούν οργανωμένο και καθαρό τον προσωπικό τους χώρο, αλλά και την καθημερινότητά τους γενικότερα. Μερικά από αυτά τα οργανωτικά hacks έχουμε καταγράψει στη λίστα που ακολουθεί παρακάτω και τα οποία υπόσχονται πως θα κάνουν πιο εύκολη και λειτουργική την καθημερινότητά σου!

#1 Καθαρίζουμε κάθε βράδυ το περιεχόμενο της τσάντας

Έχεις αναλογιστεί ποτέ, πόσα δευτερόλεπτα έχεις χάσει από την ζωή σου, ψάχνοντας μάταια κάτι μέσα στο απόλυτο χάος που υπάρχει στην τσάντα σου; Ακόμη και αν πιστεύεις ότι θα σου χρειαστούν όλα αυτά τα χαρτάκια, τα αναμνηστικά και τα διαφημιστικά από την πιτσαρία της γειτονίας σου, καλό θα ήταν να αφιερώνεις λίγα λεπτά κάθε βράδυ για καθαρίζεις την τσάντα από τα… βάρη της ημέρας. Με αυτό τον τρόπο, όχι μόνο θα κερδίσεις χρόνο, αλλά θα γλιτώσεις και το άκομψο σχόλιο του περιπτερά περί χάους και γυναικείας τσάντας, όταν θα τον πληρώσεις χωρίς να χρειαστεί να κάνεις κατάδυση στα «άδυτα» του back pack σου.

#2 Ό,τι παίρνουμε το επιστρέφουμε πίσω στη θέση του

Εάν υπάρχει ένας «άγραφος» κανόνας που οι οργανωτικοί άνθρωποι ακολουθούν πιστά, αυτός είναι: Ό,τι παίρνουμε το επιστρέφουμε πίσω στη θέση του. Αυτό βέβαια, προϋποθέτει να ξέρουμε ακριβώς τι υπάρχει στο σπίτι μας αλλά και σε ποιο δωμάτιο βρίσκεται, όταν εμείς το χρειαζόμαστε. Ακριβώς για αυτό, το πρώτο βήμα για να ακολουθήσουμε και εμείς την ίδια φιλοσοφία και να εξελίξουμε τις οργανωτικές μας ικανότητες, είναι να απαλλαγούμε από ρούχα, βιβλία, αντικείμενα που δεν μας είναι πλέον χρήσιμα. Έτσι, όχι μόνο θα δημιουργήσουμε επιπλέον χώρο στο σπίτι, αλλά θα είμαστε σε θέση να ταξινομήσουμε τα πράγματά μας από την αρχή και με τέτοιο τρόπο, ώστε να μας εξυπηρετούν στην καθημερινότητα. Έτσι, θα γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή πού ακριβώς βρίσκεται τι και θα περιορίσουμε σημαντικά τις άσκοπες αγορές. 

#3 Φτιάχνουμε τον καφέ ενώ πλένουμε τα πιάτα μας

Κακά τα ψέματα. Τα χειρότερα πρωινά είναι αυτά που σηκωνόμαστε από το κρεβάτι, πάμε σκουντουφλώντας στην κουζίνα να φτιάξουμε καφέ και δίπλα από την καφετιέρα υπάρχει ένα «βουνό» από άπλυτα πιάτα που βγάλαμε το προηγούμενο βράδυ. Είναι λες και γνωρίζουμε ευθείς εξ αρχής, πως η ημέρα θα καταλήξει με εμάς πάνω από τον νεροχύτη, αφού δεν υπάρχει περίπτωση να τα πλύνουμε ενώ μόλις ανοίξαμε τα μάτια μας. Ωστόσο, εάν εκμεταλλευτούμε τα λεπτά που χρειάζεται η καφετιέρα μέχρι να ετοιμάσει τον καφέ και δεν κάνουμε πρωινό scrolling στα SoMe, θα ξεμπερδέψουμε μία ώρα αρχύτερα από τα πιάτα και έπειτα, μπορούμε να αφιερώσουμε το βράδυ μας κάνοντας πράγματα που απολαμβάνουμε.

4# Tων φρονίμων τα παιδιά αφού φάνε θα καθαρίζουν

Τα απογεύματα που περνάμε στην κουζίνα μαγειρεύοντας, είναι από τις πιο δημιουργικές και διασκεδαστικές ώρες της ημέρας. Αυτό μπορεί να το διαπιστώσει οποιοσδήποτε, αρκεί να ρίξει μία ματιά στον πάγκο ή τον νεροχύτη μας, που θυμίζουν γευστικό και πολύχρωμο «καμβά»! Ωστόσο, καλό θα ήταν ακόμη και αν δεν είμαστε επαγγελματίες σεφ, να αντιμετωπίσουμε τη διαδικασία με επαγγελματισμό και να μην αφήσουμε το τοπίο… βομβαρδισμένο μετά το γεύμα μας. Γιατί, κάθε σεφ που σέβεται τον εαυτό του και αυτό που κάνει, φροντίζει να εργάζεται σε ένα καθαρό περιβάλλον. Ναι, ξέρω πόσο δύσκολο είναι, όμως πλένοντας τα πιάτα αμέσως μετά το φαγητό, η κουζίνα θα αστράφτει καθαριότητα, ενώ θα κερδίσουμε λίγα παραπάνω λεπτά ύπνου το επόμενο πρωί.

5# Ξέρουμε από την Κυριακή τι θα φορέσουμε την Τρίτη

Εάν κάθε πρωί σε… παραλύει η εσωτερική ερώτηση «Τι θα φορέσω πάλι σήμερα» και καταλήγεις να βάζεις ό,τι βρεις μπροστά σου γιατί έχεις αργήσει μία ακόμη φορά, να ξέρεις πως δεν είσαι η μόνη. Στην πραγματικότητα, ένας άνθρωπος που είναι ανοργάνωτος, πρώτα από όλα δεν μπορεί να οργανώσει τον χρόνο του. Και αυτό είναι το βασικό «στοίχημα» που πρέπει να κερδίσουμε, δηλαδή να οργανώσουμε με τέτοιο τρόπο την καθημερινότητα, ώστε να εξασφαλίζουμε χρόνο. Πώς θα το καταφέρουμε; Βρίσκοντας τα outfit της ερχόμενης εβδομάδας από το βράδυ της Κυριακής. Έτσι, όχι μόνο θα απολαμβάνουμε πιο ξέγνοιαστες το πρωινό ξύπνημα, αλλά θα έχουμε και χρόνο να δοκιμάσουμε και να δημιουργήσουμε πρωτότυπες εμφανίσεις που μας εκφράζουν και μας κάνουν να νιώθουμε όμορφα!

Κλείνοντας, μην ξεχνάς πως η οργάνωση δεν είναι κάποια «θεία» επιφοίτηση, αλλά ένας λειτουργικός τρόπος ζωής που κατακτιέται μέρα με τη μέρα και κάνοντας ένα μικρό αλλά σημαντικό βήμα τη φορά. Συνεπώς, μην αποθαρρυνθείς θέτοντας μεγαλεπήβολους και άπιαστους στόχους, αλλά ξεκίνα την οργάνωση από μικρά σημεία, όπως είναι γκαρνταρόμπα, το γραφείο ή τα ντουλάπια της κουζίνας σου.

2 SHARES