«Έχασα τον καλύτερο άνθρωπο του κόσμου» λέει η Κάρμεν Ρουγγέρη και μοιράζεται ένα ιδιαίτερο μυστικό

«Έχασα τον καλύτερο άνθρωπο του κόσμου» λέει η Κάρμεν Ρουγγέρη και μοιράζεται ένα ιδιαίτερο μυστικό
thomas daskalakis ndp photo agency thomasdask@yahoo.com

Σχεδόν τρεις μήνες μετά τον θάνατο του επί 57 χρόνια συζύγου της, Ανδρέα Κουλουμπή, η Κάρμεν Ρουγγέρη φοράει μαύρα γιατί το έχει ανάγκη και θυμάται με τρυφερότητα τον άνθρωπο της ζωής της.

Καλεσμένη στην εκπομπή Στούντιο 4 της ΕΡΤ ήταν η Κάρμεν Ρουγγέρη και, μεταξύ άλλων, μίλησε και για τη μεγάλη απώλεια που βίωσε τον περασμένο Οκτώβριο όταν έφυγε από τη ζωή ο σύζυγός της, Ανδρέας Κουλουμπής.

Μία καλλιτεχνική οικογένεια

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, σεναριογράφος και συγγραφέας παιδικών βιβλίων, η Κάρμεν Ρουγγέρη ασχολείται τα τελευταία χρόνια με το παιδικό θέατρο και έχει αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα της σε αυτό τον χώρο.

Βαρύτονος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο Ανδρέας Κουλουμπής, διετέλεσε αναπληρωτής καλλιτεχνικός Διευθυντής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, την περίοδο 1994-1977 ενώ έχει γράψει τους στίχους σε πολλές όπερες και σε όλα τα θεατρικά έργα της Παιδικής Σκηνής Κάρμεν Ρουγγέρη και έχει εκδώσει συλλογή ποιημάτων, καθώς και ένα παραμύθι για παιδιά με τον τίτλο «Τα παραμύθια του Παππού».

Μέχρι και την τελευταία στιγμή δίδασκε τραγούδι σε τραγουδιστές όπερας και ηθοποιούς.

Οι δυο τους ήταν παντρεμένοι 57 ολόκληρα χρόνια, ενώ είχαν αποκτήσει και δυο παιδιά, την Χριστίνα και τον Βίκτωρα, τα οποία ακολούθησαν επίσης τον καλλιτεχνικό δρόμο στην καριέρα τους.

Η Χριστίνα ασχολήθηκε με την υποκριτική, ως ηθοποιός στην αρχή και έπειτα ως σκηνογράφος και ενδυματολόγος. Από το 2014 μάλιστα, σκηνοθετεί παραστάσεις για παιδιά, ενώ είναι και ιδρυτικό μέλος της Θεατρικής Ομάδας «Ρακοσυλλέκτες» της Κάρμεν Ρουγγέρη.

Ο Βίκτωρας Κουλουμπής από την άλλη ασχολείται με τη μουσική. Συγκεκριμένα είναι μπασίστας και μάλιστα πολύ καλός και αναγνωρισμένος στον χώρο του.

Ανδρέας Κουλουμπής: Πέθανε ο βαρύτονος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και σύζυγος της Κάρμεν Ρουγγέρη

«Ναι, φοράω μαύρα, το έχω ανάγκη»

Καλεσμένη στην εκπομπή Στούντιο 4 της ΕΡΤ ήταν πρόσφατα η Κάρμεν Ρουγγέρη και, μεταξύ άλλων μίλησε και για την απώλειά της με τον τρυφερό τρόπο που αρμόζει στην πραγματικότητα του «μια ζωή μαζί κι αγαπημένοι» που βίωνε με τον σύζυγό της, τον οποίο χαρακτήρισε «τον καλύτερο άνθρωπο του κόσμου».

«Επί 57 χρόνια άνοιγα την πόρτα και έλεγα "Αντρέα", άνοιγε την πόρτα και έλεγε "Κάρμεν" και εξακολουθούσα να τον λατρεύω. Φαντάσου τώρα ότι αυτό δεν γίνεται», είπε η καλλιτέχνις εξηγώντας πως φορά μαύρα γιατί το έχει ανάγκη.

«Είναι δεδομένο πως κάποιος θα φύγει πρώτος», λέει, ως αυτονόητο, στη συνέχεια ενώ δεν έκρυψε πως ήλπιζε να ήταν εκείνη αυτή που θα έφευγε, «για να μη ζήσω τον πόνο αυτό» και αποκάλυψε την τρυφερή κίνηση που έκανε καθημερινά όλα τα χρόνια που ήταν μαζί.

«Καθόταν ο Ανδρέας στον καναπέ και έβλεπε τηλεόραση. Και εγώ πήγαινα από το σαλόνι στο μπαλκόνι, και από το μπαλκόνι στο σαλόνι. Καθώς περνούσα του' σκαγα ένα φιλί στο κεφάλι. Συνέχεια αυτό γινότανε», περιγράφει η Κάρμεν Ρουγγέρη και ο τρόπος με τον οποίο έλαμπε το πρόσωπό της μιλώντας για αυτό μαρτυρά και την ουσία της σχέση που είχε με τον σύζυγό της μέχρι και την τελευταία του στιγμή.

https://www.instagram.com/reel/DEk_uLcuWEa/

«Μην υποτιμούμε το κοινό»: Ράντου - Ρουγγέρη απάντησαν στην κριτική για τη «Μαρία που έγινε Κάλλας»

Η Μαρία Κάλας και η κριτική

Αυτό τον καιρό, βλέπουμε την Κάρμεν Ρουγγέρη στην τηλεόραση στη σειρά «Μαρία που έγινε Κάλλας», όπου ερμηνεύει την γιαγιά της θρυλικής ελληνίδας.

Με αφορμή σκληρή κριτική που δέχτηκε η σειρά από την κριτική Πόπη Διαμαντάκου, πρόσφσατα, η ηθοποιός απάντησε με σαφή τοποθέτηση:

«Είναι εξαιρετική δουλειά, η Όλγα Μαλέα κάνει πάντα προσεγμένη δουλειά. Είμαι από αυτούς που μου αρέσει πάρα πολύ η Ελένη Ράντου, είναι πολύ καλή ηθοποιός. Μου αρέσουν όλοι οι ηθοποιοί που είναι αληθινοί. Έτσι όπως «βγαίνει» η μαμά της Κάλλας δεν πρέπει να ήταν πάρα πολύ κακιά, αλλά την ενδιέφερε να προβάλει την κόρη της. Έχει τις προδιαγραφές να πάει στο Netflix. Είδα και την ταινία με τη Τζολί, αλλά αυτό που κάνει η Όλγα Μαλέα εδώ, με ενδιαφέρει περισσότερο. Αυτό που λέει η κυρία Διαμαντάκου, ότι θυμίζει σειρά προ 30ετίας, το θεωρώ ως θετικό, γιατί ήταν εξαιρετική η ΕΡΤ προ 30 ετών. Δε το κρίνω αποτυχία. Από τον κόσμο που το έχει δει, όλα καλά λόγια έχω ακούσει».