10 tips για μια να περάσετε μια καλή εγκυμοσύνη

Γιατί είναι μια μαγική περίοδος που αξίζει να την περάσετε όμορφα

Η περίοδος των εννιά μηνών είναι πραγματικά μια περίεργη αλλά και μοναδική για τη γυναίκα περίοδος. Το σώμα σας αλλάζει και μαζί με αυτό και εσείς. Για να αποκτήσετε ένα υγιές μωρό και να είσαστε και εσείς υγιείς και ευτυχισμένες καλό θα ήταν να ακολουθήσετε τα ακόλουθα tips.


1.Πρώτο και κυριότερο. Επιλέξτε προσεκτικά το γυναικολόγο σας. Θα είναι ένας άνθρωπος που για πολλούς μήνες θα γίνει ο καλύτερός σας φίλος. Επιλέξτε ένα γιατρό που φυσικά θα έχει πείρα και θα είναι άμεσος. Είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνείτε με το γυναικολόγο σας, να νιώθετε άνετα μαζί του και να του εκμυστηρεύεστε ό,τι σας απασχολεί.


2.Κόψτε το κάπνισμα. Είναι δεδομένο ότι για την σωστή ανάπτυξη και υγεία του μωρού σας θα πρέπει να κόψετε τελείως το κάπνισμα. Για να πεισθείτε αρκεί να σας ενημερώσουμε ότι η νικοτίνη περνάει μέσω του πλακούντα και επηρεάζει την ανάπτυξη του εμβρύου, αυξάνοντας τις πιθανότητες για πρόωρο τοκετό ή αποβολή. Τι λέτε αξίζει να το διακινδυνεύσετε;


3. Eξετάσεις: Είναι σωτήριες. Ο γιατρός σας θα σας συμβουλεύει ποιες εξετάσεις θα πρέπει μηνιαίως να κάνετε. Μέσω αυτών θα παρατηρείτε την υγεία του μωρού σας και θα ξέρετε τι σας γίνεται. Μην τις αμελείτε


4.Αποφύγετε το αλκοόλ και την καφεΐνη: Μπορείτε να πίνετε καφέ σε μικρές ποσότητες. Όσον αφορά το αλκοόλ καλύτερα να το αποφεύγετε όσο μπορείτε


5. Μην κάνετε καυτά αφρόλουτρα και αποφύγετε τα υδρομασάζ και τη σάουνα. Οι υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να βλάψουν το έμβρυο.


6.Τρώτε σωστά: Αποφύγετε τα μη παστεριωμένα τυριά, τα πατέ λαχανικών και κρεατικών, έτσι ώστε να περιορίσετε τις πιθανότητες να πάθετε λιστερίωση. Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με τροφές πλούσιες σε Ω3 λιπαρά, τα οποία είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη του νευρικού συστήματος του εμβρύου. Τέλος να πίνετε άφθονο νερό, αλλά και γάλα, ώστε να λαμβάνετε το απαραίτητο ασβέστιο.


7.Ασκηθείτε: Η άσκηση θα σας γεμίσει χαρά, θα αποβάλει το άγχος σας και θα παράγετε ορμόνες ευτυχίας. Φυσικά να προτιμάτε ήπιες μορφές εκγύμνασης. Ιδανικό είναι το περπάτημα, το κολύμπι, καθώς και το Pilates, υπό την καθοδήγηση του γυμναστή σας


8.Συμβουλευτείτε το γιατρό σας και πάρτε τα απαραίτητα συμπληρώματα διατροφής. Ο οργανισμός μιας εγκύου χρειάζεται extra ποσότητα σιδήρου και ασβεστίου


9.Φροντίστε τον εαυτό σας και μην τον αφήνετε ατημέλητο: Μη χάσετε τη θηλυκότητά σας. Φροντίστε την εμφάνισή σας, ντυθείτε ωραία και μην ξεχνάτε να φροντίζετε τη επιδερμίδα σας. Η ενυδάτωσή της είναι πάρα πολύ σημαντική, ώστε να αποφθεχθούν οι ραγάδες. Η βαζελίνη θα γίνει ο καλύτερός σας φίλος.


10. Χαλαρώστε, επικοινωνήστε, χαρείτε το: Όποτε νιώθετε κουρασμένη ή αγχωμένη φροντίστε να χαλαρώσετε. Διαβάστε ένα βιβλίο ή ένα περιοδικό που σας αρέσει, ακούστε την αγαπημένη σας μουσική, συναντήστε τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Μην ξεχνάτε ότι είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνείτε με το σύζυγό σας, την οικογένειά σας και τους φίλους σας. Μην κλείνεστε στον εαυτό σας και πάντα να μιλάτε για ό,τι σας απασχολεί. Χαρείτε αυτή την περίοδο της ζωής σας. Είναι μοναδική!

 

Διαβάστε ακόμα:

Τι πρέπει να περιέχει η βαλίτσα μαιευτηρίου;

Συχνοί προβληματισμοί νέων μαμάδων και οι απαντήσεις τους

Οδηγίες για σωστή φροντίδα του δέρματος του μωρού σας

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ