Αϋπνίες κατά την εγκυμοσύνη; Ιδού πώς θα τις καταπολεμήσετε

Για ήρεμο ύπνο, ακολουθήστε αυτά τα tips

Αϋπνίες κατά την εγκυμοσύνη. Όσο περνούν οι μήνες και η κοιλίτσα σας μεγαλώνει είναι απολύτως φυσιολογικό να παρουσιάσετε προβλήματα ύπνου. Η μεγάλη κινητικότητα του εμβρύου και η έντονα φουσκωμένη κοιλιά δυσκολεύουν τη μέλλουσα μανούλα να χαλαρώσει.


Πώς μπορούν όμως να αντιμετωπιστούν; Ιδού πώς θα καταπολεμήσετε τις αυπνίες:


1. Αποβάλλετε το άγχος. Χαλαρώστε λίγο πριν πέσετε για ύπνο, απολαμβάνοντας το αγαπημένο σας βιβλίο και ακούγοντας μουσική
2. Πριν κοιμηθείτε πιείτε ένα ποτήρι ζεστό γάλα
3. Απολαύστε λίγο πριν κοιμηθείτε ένα χαλαρωτικό μπάνιο με κατευναστικά έλαια, όπως λεβάντα ή χαμομήλι
4. Φροντίστε να κοιμάστε πλάγια, καθώς σε αυτή τη στάση τα αγγεία πίσω από τη μήτρα αποσυμφορούνται και δεν συμπιέζονται. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε έναν πιο ήρεμο ύπνο


5. Μην κοιμάστε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η πολύωρη ξεκούραση κατά τη διάρκεια της ημέρας δε θα σας αφήσει να κοιμηθείτε το βράδυ
6. Προμηθευτείτε τα ειδικά μαξιλάρια για εγκύους, τα οποία θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε στη σωστή στάση
7. Μην τρώτε βαριά. Το βραδινό σας γεύμα θα πρέπει να είναι ελαφρύ και να έχει ως βάση του την πρωτεΐνη
8. Αποφύγετε το τσάι και τον καφέ μετά τις μεσημεριανές ώρες

 

Διαβάστε ακόμα

Έγινε μανούλα μόνο για 20 λεπτά: Η αληθινή ιστορία που μας συγκλόνισε

Ναυτία κατά την εγκυμοσύνη; Ιδού η λύση!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ