Μια Barbie με βαρηκοΐα και ένας Κen με λεύκη δείχνουν ότι «δεν παίζουν» με τη συμπερίληψη

Μαρία Ροδίτη
Μια Barbie με βαρηκοΐα και ένας Κen με λεύκη δείχνουν ότι «δεν παίζουν» με τη συμπερίληψη

Επιτέλους, η «νέα γενιά» στις κούκλες των κοριτσιών προάγει τη διαφορετικότητα και «αγκαλιάζει» τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του κάθε ανθρώπου.

Βασική «προϋπόθεση» για να αγοράσουμε κούκλες όταν ήμασταν μικρές ήταν εκείνες να είναι όμορφες. Να έχουν ωραία μαλλιά και μακιγιάζ, αλλά και να φορούν ρούχα που θα μας έκαναν να πούμε «wow». Η συγκεκριμένη βιομηχανία, άλλωστε, - μέχρι πριν μερικά χρόνια- δεν προσπαθούσε να περάσει στα μικρά κορίτσια κάποιο διαφορετικό μήνυμα πέραν της τελειότητας, της ομορφιάς και της εντυπωσιακής εξωτερικής εμφάνισης.

Οι εποχές, ωστόσο, αλλάζουν, η κοινωνία εξελίσσεται και τώρα πια δεν υπάρχει μόνο η κούκλα αεροσυνοδός, η ή κούκλα που πηγαίνει στο κομμωτήριο και φτιάχνει τα μαλλιά της. Το αγαπημένο παιχνίδι των μικρών κοριτσιών έχει στόχο πια να περάσει βαθυστόχαστα μηνύματα με ένα από αυτά να είναι η αποδοχή της διαφορετικότητας και ο σεβασμός στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός. Και σε αυτό η Mattel καινοτομεί με τη δημιουργία της Barbie με βαρηκοΐα και του Ken με λεύκη.

Kristie Wolfe: Η γυναίκα που βρίσκεται πίσω από τα πιο ξεχωριστά Airbnbs του κόσμου

Μια Barbie με βαρηκοΐα & ένας Κen με λεύκη (θέλουν να) κάνουν τον κόσμο καλύτερο

Η Mattel και το εμβληματικό brand Barbie® ανακοίνωσαν την πρώτη κούκλα Barbie της σειράς Fashionistas, με ακουστικά βαρηκοΐας πίσω από το αυτί, η οποία αποτελεί παγκοσμίως τη σειρά πρεσβευτή για τη διαφορετικότητα, τη συμπερίληψη και την ισότητα.

barbie_varikoia.jpg

H Barbie, στηρίζοντας σε παγκόσμιο επίπεδο τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, εμπνέει τα παιδιά να παίζουν ακόμα περισσότερο και να βλέπουν τον κόσμο γύρω τους μέσα από τη νέα σειρά Fashionistas, η οποία περιλαμβάνει την Barbie με ακουστικά βαρηκοΐας πίσω από το αυτί, τον Ken με λεύκη, μια νέα κούκλα Fashionista με προσθετικό πόδι και μια κούκλα Ken με μαλλιά φράντζα.

Και κάπως έτσι όλα – μα όλα- τα κορίτσια του κόσμου μπορούν να βρουν μια κούκλα που να τα αντιπροσωπεύει και να τα εμπνέει. Που μπορεί να τα βοηθήσει να μην ντρέπονται για ένα διαφορετικό χαρακτηριστικό που έχουν πάνω τους, αλλά αντιθέτως να νιώθουν όμορφες και περήφανες για αυτό. Γιατί κανένας άνθρωπος δεν είναι ίδιος με τον διπλανό του και αυτό η Barbie φαίνεται να το έχει συνειδητοποιήσει για τα καλά.

ken_leuki.jpg

Γι’ αυτό, άλλωστε, η συγκεκριμένη σειρά, από το ξεκίνημά της, είναι αυτή που προσφέρει τη μεγαλύτερη ποικιλία και περισσότερες από 175 εμφανίσεις, με διαφορετικά χρώματα στο δέρμα, τα μάτια, στα είδη μαλλιών, σε σωματότυπους, με ειδικές δεξιότητες και πολλά στυλ, ενώ το 2021, 8 από τις 10 πιο δημοφιλείς κούκλες της σειράς, ήταν «διαφορετικές».

Εκπαιδευτικός ακοολόγος συνέβαλε στη δημιουργία της Barbie με βαρηκοΐα

Η Δρ Jen Richardson, επικεφαλής στην εκπαιδευτική ακοολογία, συνέβαλε στη δημιουργία της κούκλας Barbie με βαρηκοΐα και ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είναι τιμή μου που συνεργάστηκα με την Barbie για να δημιουργήσω μια ακριβή αποτύπωση κούκλας με ακουστικά βαρηκοΐας πίσω από το αυτί. Ως εκπαιδευτικός ακοολόγος, με πάνω από 18 χρόνια εμπειρίας στην υποστήριξη της βαρηκοΐας, εμπνέουμε όσους βιώνουν απώλεια ακοής να συνδεθούν με μια κούκλα. Είμαι τρομερά ενθουσιασμένη που οι μικροί μου ασθενείς βλέπουν και παίζουν με μια κούκλα που τους μοιάζει».

koukles_diaforetikotita.jpg

Η Η Lisa McKnight, Executive Vice President και Global Head της Barbie, δήλωσε: «Η Barbie πιστεύει ολόψυχα στη δύναμη της αναπαράστασης και καθώς αποτελεί την κούκλα με τη μεγαλύτερη διαφορετικότητα στην αγορά, δεσμευόμαστε ως εταιρεία να συνεχίσουμε να δημιουργούμε κούκλες με διαφορετικά χρώματα στο δέρμα, σωματότυπους και ειδικές δεξιότητες, οι οποίες προάγουν τη διαφορετικότητα. Είναι σημαντικό να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να παίζουν με κούκλες που αντικατοπτρίζουν στοιχεία του εαυτού τους, αν και διαθέτουν διαφορετικά χαρακτηριστικά από εκείνα καθώς τα βοηθούν να κατανοήσουν τη σημαντικότητα της ένταξης και της συμπερίληψης».

Τα σχέδια θα είναι διαθέσιμα στα καταστήματα από 25/05/2022.

DPG Network