Ποιο μαγαζί ροκανίζει το χρόνο μας με το παραπάνω;

Επειδή διαθέτει τόσο μεγάλη ποικιλία στο εμπόρευμα, θα σκεφτείτε. Και θα κάνετε λάθος.

Μπορεί τα προϊόντα τους να κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη αλλά ο λαβυρινθώδης σχεδιασμός του είναι αυτό που φταίει για το ότι εντός των ΙΚΕΑ σπαταλάμε αμέτρητες ώρες!

Σε ένα κατάστημα ΙΚΕΑ στο Kent της Αγγλίας διαπιστώθηκε πως οι πελάτες ξοδεύουν, κατά μέσο όρο, τρεις (3) ώρες εντός των τειχών και, μεγάλος αριθμός τους, μπορεί να παραμείνει στους διαδρόμους του μέχρι και οκτώ (8) ώρες! Υπάρχει, λοιπόν, μια θεωρία που λέει πως η ιδέα πίσω από τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των καταστημάτων ΙΚΕΑ είναι να κρατούν τους πελάτες τους όσο το δυνατόν περισσότερη ώρα εντός τους ώστε να βλέπουν όλο και περισσότερα προϊόντα της σουηδικής εταιρείας.

Γι αυτό είναι σχεδιασμένα σαν λαβύρινθοι -κάτι που μπορούμε να σας επιβεβαιώσουμε από προσωπική εμπειρία- για να μπερδεύουν τους επισκέπτες που χάνονται και δεν ξέρουν πώς στο καλό να βγουν έξω και, μια που είναι εκεί, όλο και κάτι περισσότερο ψωνίζουν.

Φυσικά η εταιρεία ΙΚΕΑ δεν παραδέχεται πως η φήμη αυτή ευσταθεί και υποστηρίζει τη θέση της επιχειρηματολογώντας με τα βελάκια που -πράγματι- υπάρχουν παντού για να κατευθύνουν τους επισκέπτες. Αλλά, και πάλι, οι έξοδοι φαντάζουν μακρινό όνειρο κάθε φορά που τις αναζητά κανείς.

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ