Ποιο περιοδικό μόδας είναι ο βασιλιάς της διαφήμισης για το πρώτο εξάμηνο του 2013;

Με 1261 σελίδες διαφήμισης κέρδισε την κούρσα του πρώτου εξαμήνου.

 

Δύο μήνες πριν κλείσει το τεύχος Σεπτεμβρίου, το πιο σημαντικό τεύχος τόσο για τις διαφημιστικές όσο και για τα ίδια τα περιοδικά, και κυκλοφόρησαν τα στοιχεία με τις σελίδες διαφήμισης κάθε περιοδικού για το πρώτο εξάμηνο. Και ενώ τα νούμερα μπορεί να σας φανούν μεγάλα είναι πολύ μικρότερα σε σχέση με εκείνα του πρώτου εξαμήνου της περασμένης χρονιάς, γεγονός που προσθέτει ακόμη περισσότερη πίεση στους διαφημιστές για το τεύχος Σεπτεμβρίου. Βέβαια τα νέα δεν είναι τόσο ζοφερά, καθώς η ανάπτυξη είναι αργή, επειδή συγκρίνεται με την περσινή που ήταν αλματώδης. Το στοίχημα για τα περιοδικά πλέον είναι, αφού έχουν ήδη καταφέρει την ανάκαμψη, να διατηρήσουν το ρυθμό ανάπτυξής τους σταθερό τα επόμενα 5 χρόνια.

Πιο συγκεκριμένα τα περιοδικά είδαν μια πτώση της τάξης του 4,8 % στις σελίδες διαφήμισης αυτό το πρώτο εξάμηνο του 2013 σε σχέση με πέρυσι. Το Instyle είχε τις περισσότερες σελίδες (1261) ακολουθούμενο από τη Vogue (1181), το Elle (1157) και το Harper's Bazaar (900). Δεν τα κατάφεραν όμως όλα τα περιοδικά να μείνουν στον αφρό. To Glamour συνεχίζει την περσινή του πτωτική πορεία με νέα πτώση 4% μετά την περσινή του 2% και 671 σελίδες διαφήμισης.

Διαβάστε επίσης:

Ποια είναι η πιο ισχυρή γυναίκα στον κόσμο;

Dolce & Gabbana: θα σχεδιάζουν πλέον από τη φυλακή;

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ