Πόσες σελίδες διαφημίσεων θα έχουν τα τεύχη Σεπτεμβρίου των αμερικανικών περιοδικών;

Πέντε χρόνια περίπου μετά την ύφεση του 2008 και τα περιοδικά βρίσκονται σε ανοδική πορεία όσον αφορά στις διαφημίσεις.

Ο Σεπτέμβριος για τα περιοδικά μόδας είναι σαν τον Ιανουάριο για τις υπόλοιπες επιχειρήσεις. Οι σελίδες των διαφημίσεων στα τεύχη τους από τη μια λειτουργούν σαν απολογισμός της δουλειάς που έχει γίνει και από την άλλη σαν δυνατό ξεκίνημα για τη νέα σεζόν.

Τα τεύχη, λοιπόν, Σεπτεμβρίου είναι τα πιο σημαντικά (για να πάρετε μια ιδέα απολαύστε το ντοκιμαντέρ «The September Issue») και φαίνεται πως πια τα περιοδικά μόδας ξεπέρασαν την ύφεση των προηγούμενων ετών και βλέπουν τις σελίδες των διαφημίσεων χρόνο με το χρόνο να αυξάνονται με το στοίχημα για εκείνα πλέον να είναι να διατηρηθούν σε αυτήν την ακμαία κατάσταση.

Πριν περίπου είκοσι ημέρες οι μεγάλοι εκδοτικοί οίκοι αποκάλυψαν ποιες celebrities θα φιγουράρουν στα εξώφυλλα των πιο μεγάλων τευχών της χρονιάς και τώρα ήρθε η ώρα να μάθουμε και πόσες σελίδες από αυτά τα τεύχη θα είναι διαφημίσεις. Η Vogue, λοιπόν, κερδίζει για άλλη μια φορά το παιχνίδι με 665 σελίδες διαφημίσεων (1% περισσότερες από πέρυσι) με το InStyle να ακολουθεί με 455 (3% αύξηση), το Elle με 422 (12% αύξηση), το Harper's Bazaar με 397 (10% αύξηση) ενώ ακολουθούν W, Marie Claire, Vanity Fair και Glamour με 288, 246, 234 και 224 σελίδες αντίστοιχα.

Καθίστε, λοιπόν, αναπαυτικά στις ξαπλώστρες σας και ξεκινήστε το ξεφύλλισμα γιατί σε λίγες ημέρες οι τόμοι Σεπτεμβρίου θα κυκλοφορήσουν.

Διαβάστε επίσης:

Ποιος οίκος ανακηρύχθηκε νικητής των εξωφύλλων αυτό το καλοκαίρι;

Ποιο περιοδικό μόδας είναι ο βασιλιάς της διαφήμισης για το πρώτο εξάμηνο του 2013;

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ