Μαγειρική: 5 βασικά λάθη που μας παχαίνουν

Γιατί μπορεί το μαγειρευτό να είναι καλό αλλά δεν παύει να κρύβει παγίδες

Λένε συνήθως ότι ο καλύτερος τρόπος για να χάσεις κιλά ανέξοδα και εύκολα, είναι να καταναλώνεις γεύματα τα οποία έχουν μαγειρευτεί από τα χεράκια σου, ή έστω τα μαγικά χεράκια της μαμάς. Το κακό βέβαια με αυτό, είναι ότι αρκετοί από εμάς πιστεύουν, ότι το μαγειρευτό φαγητό είναι και άπαχο, με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε τεράστιες ποσότητες και να προσθέτουμε χωρίς μέτρο υλικά, τα οποία είναι ικανά να μας παχύνουν, χωρίς να το καταλάβουμε! Παρακάτω λοιπόν, σας έχουμε τα 5 πιο βασικά λάθη που κάνουμε όταν μαγειρεύουμε, για να μην ξαναπιαστείτε... σαν ποντίκια στη φάκα!

1. Το βασικό είναι φυσικά το λάδι! Για να γίνουμε πιο σαφείς, οι ειδικοί συμβουλεύουν να χρησιμοποιούμε διαφορετικά είδη λαδιού για κάθε περίσταση. Για παράδειγμα στις σαλάτες μας καλό θα ήταν να προσθέτουμε ελαιόλαδο ή καρυδέλαιο, ενώ για τηγάνισμα καλό θα ήταν να προτιμήσουμε λάδι καρύδας, ηλίανθο ή κραμβέλαια.

2. Όπως αντιλαμβάνεστε, τεράστιο ρόλο παίζει και η ποσότητα της μερίδας την οποία θα καταναλώσετε. Για παράδειγμα, τις περισσότερες φορές παρασυρόμαστε, με αποτέλεσμα να βάζουμε σε όλους την ίδια μερίδα. Kαι σας ρωτάμε: Μπορείτε να φάτε εσείς την ίδια ποσότητα με τον καλό σας που σας ρίχνει 15 πόντους και 20 κιλά; Η απάντηση είναι πως όχι! Οπότε προσοχή.

3. Το λάθος ψήσιμο: Διότι μπορεί να μην τηγανίζετε, και καλά κάνετε, αλλά δεν πρόκειται να καταφέρετε και πολλά αν δεν ψήνετε σε ειδική βάση που να επιτρέπει το λίπος να φεύγει. Με λίγα λόγια αν επιλέξετε ταψί, να ξέρετε ότι το κρέας ή το ψάρι σας θα κρατήσει όλο το λίπος του και απλά θα κάνετε μια τρύπα στο νερό. Μην λέτε ότι δεν σας προειδοποιήσαμε.

4. Επίσης, κάτι άλλο που είναι πολύ σημαντικό, είναι τα μπαχαρικά. Το μεγάλο λάθος που κάνουμε σχεδόν πάντα, είναι ότι δεν βάζουμε καθόλου και προτιμάμε ζάχαρη ή αλάτι, τα οποία δυστυχώς εκτός από γεύση προσθέτουν και λιπαρά. Αντίθετα, τα μπαχαρικά, κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά χωρίς φυσικά να επιβαρύνουν τη σιλουέτα μας.

5. Τέλος, αφήσαμε κάτι που πολύ πιθανόν να έχετε ξανακούσει: Δεν υπάρχει λόγος να τιγκάρουμε το φαγητό μας στο λάδι, εφόσον μπορεί να γίνει άριστη δουλίτσα και με πολύ λιγότερο. Ρίξτε τόση ποσότητα όση να μην κολλάει στο τηγάνι. Μία κουταλιά της σούπας είναι ότι πρέπει.

Διαβάστε ακόμη:

Ποια τροφή καταναλώνουν καθημερινά οι αδύνατοι άνθρωποι;

Χάσε κιλά με την μέθοδο Αγιουρβέδα!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ