Μήπως δεν παίρνεις σωστά το πρωινό σου; 9 συνηθισμένα λάθη που κάνεις κι εσύ!

Μαντεύεις ποια είναι;

 Πολύ συχνά ο τρόπος που παίρνεις το πρωινό σου είναι λανθασμένος, με αποτέλεσμα να λαμβάνεις περισσότερες θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνεις, από το ξεκίνημα κιόλας της μέρας σου. Πώς θα μπορούσες, όμως, να περιορίσεις την ποσότητα των δημητριακών σου ή ποιός είναι ο σωστότερος τρόπος για να τρως το γιαούρτι ως πρωινό; Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα σου απαντηθούν παρακάτω.


1.Ανοίγεις λάθος το κουτί των δημητριακών
Ανοίγοντας το κουτί των δημητριακών από την κανονική μεριά, τα τρίματα μένουν στον πάτο με αποτέλεσμα να χάνεις πολύ... πολύτιμο υλικό. Η λύση; Απλά να το ανοίξεις από την ανάποδη πλευρά έτσι ώστε να ανακατευτούν με την υπόλοιπη ποσότητα.


2.Μαγειρεύεις τη βρώμη σου
Δεν χρειάζεται να χάνεις πολύτιμο χρόνο μαγειρεύοντας τη βρώμη σου, αφού με τον κατάλληλο συνδυασμό μπορεί να γίνει εξίσου νόστιμη και ωμή. Απλώς, συνδύασέ τη με γάλα και μερικά αποξηραμένα φρούτα και κανέλα. Ετοίμασε το πιάτο και άφησέ το όλο το βράδυ στο ψυγείο. Το επόμενο πρωί θα είναι εξίσου νόστιμη και μαλακή.


3.Ρίχνεις δημητριακά στο μπολ από το κουτί
Μέτρησε την ποσότητα που ρίχνεις με μια μεζούρα ή έστω με ένα κουτάλι, καθώς αν ρίχνεις τα δημητριακά απευθείας από το κουτί δεν έχεις τη δυνατότητα μα ελέγξεις την ποσότητα που βάζεις.


4.Ρίχνεις τα δημητριακά στο μπολ πριν το γάλα
Με τον τρόπο αυτό, και αν δεν μετράς με κάποια μεζούρα, δεν θα καταφέρεις ποτέ να ρίξεις την ποσότητα που θέλεις, με αποτέλεσμα στο τέλος να συνειδητοποιείς πως είναι πάρα πολλά ή αρκετά λίγα. Για να αποφεύγεις όλη αυτή τη διαδικασία, απλά ρίξε την ποσότητα του γάλατος που θέλεις και ύστερα συμπλήρωσε με δημητριακά.


5.Τρώς τα δημητριακά σου σε μπολ
Αν έχεις συνηθίσει να γεμίζεις το μπολ με δημητριακά τότε ο μοναδικός τρόπος για να μην ξεφεύγεις από τη συνιστώμενη ποσότητα είναι να τα καταναλώνεις μέσα σε κούπα, που θα έχεις μετρήσει πως χωράει την ποσότητα που πρέπει να καταναλώσεις.


6.Συνοδεύεις το ψωμί με μαρμελάδα
Ένα ολοκληρωμένο πρωινό πρέπει να περιέχει ποικιλία θρεπτικών συστατικών, υδατάνθρακες αλλά και πρωτεΐνες. Τρώγοντας ψωμί με μαρμέλαδα καταναλώνεις εξ ολοκλήρου υδατάνθρακες, γεγονός που θα σε κάνει να πεινάσεις γρηγορότερα. Αντικατάστησε τη μαρμελάδα με φυστικοβούτυρο ή τυρί για ένα πιο ισορροπημένο γεύμα.


7.Πίνεις χυμό
Ο οργανισμός ύστερα από τόσες ώρες ύπνου είναι αφυδατωμένος και χρειάζεται υγρά. Αν πιεις χυμό αντί για νερό, ίσως λόγω της δίψας σου, να καταναλώσεις περισσότερη ποσότητα από όση πρέπει και να γεμίσεις από το πρωί με έξτρα θερμίδες που δεν χρειάζεσαι.


8.Τρως γιαούρτι με γεύση φρούτων
Τις περισσότερες φορές περιέχουν περισσότερη ποσότητα ζάχαρης παρά πρωτεΐνη, οπότε αποτελούν εσφαλμένη επιλογή για το πρωινό σου. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να προσθέσεις μόνη σου, σε ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, μερικά κομμάτια φρούτων, για την πρόσληψη βιταμινών και φυτικών ινών, μερικούς ξηρούς καρπούς για υγιή λιπαρά και κάποιου είδους μπαχαρικό, όπως κανέλα ή τζίντζερ, για περισσότερη γεύση.

9.Δεν τρως πρωινό
Το μέγιστο όλων των λαθών είναι χωρίς αμφισβήτηση η παράλειψη του πρωινού γεύματος. Ένα καλό πρωινό μπορεί να σε γεμίσει με ενέργεια για αρκετές ώρες και να μειώσει το μετέπειτα αίσθημα της πείνας. Αν δεν θέλεις να φας κάτι όταν ξυπνάς, φρόντισε έστω να πάρεις ένα υγιεινό σνακ μαζί σου, έτσι ώστε να το καταναλώσεις αμέσως μόλις νιώσεις πείνα.

 

Διαβάστε ακόμη:

Μαγειρική: 5 βασικά λάθη που μας παχαίνουν

Επίμονη λιγούρα για γλυκό; Ιδού πώς θα τη νικήσετε!

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ