Λίπος στην κοιλιά; Συμβουλές και τροφές για να το εξαφανίσετε!

Και φορέστε άφοβα το παλιό στενό σας τζιν

Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Όχι πως σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του σώματός μας μας αρέσει, αλλά στην κοιλιά δεν κρύβεται εύκολα. Βλέπετε το σωσιβικάκι τονίζετε ακόμη περισσότερο όταν φοράμε στενά τζιν ή κολλητά ρούχα. Πώς μπορούμε να το εξαφανίσουμε; Διαβάστε τα παρακάτω tips και λάβετε δράση:

 

1. Μείωση του προσλαμβανόμενου λίπους: Για να καταφέρετε να αδυνατίσετε και φυσικά να συρρικνώσετε τη μέση σας, θα πρέπει να μειώσετε το λίπος που λαμβάνετε από τις τροφές που καταναλώνετε σε καθημερινή βάση. Μεγάλη προσοχή στο κορεσμένο λίπος! Μην υπερκαταναλώνετε κρέας και προσπαθήστε να εμπλουτίσετε το διαιτολόγιό σας με φρούτα και λαχανικά.


2. Ναι στο νερό: Μην περιμένετε να δείτε θαύματα αν δε βάλετε το νερό στο πρόγραμμα. Φροντίστε να καταναλώνετε καθημερινά πάνω από 10 ποτήρια και στις εξόδους σας να προτιμάτε το πράσινο τσάι!


3. Σωστό πρωινό: Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, για αυτό μη φεύγετε ποτέ από το σπίτι σας αν δεν έχετε πρώτα απολαύσει ένα θρεπτικό πρωινό. Ένα μπολ με γάλα 2%, δημητριακά ολικής αλέσεως και λίγα αμύγδαλα αποτελεί ιδανική επιλογή. Αν δε σας αρέσει αυτή η πρόταση, μπορείτε να προτιμήσετε γιαούρτι με μούσλι, μέλι και καρύδια.


4. Φυτικές ίνες οι σημαντικές: Μας χαρίζουν την αίσθηση του κορεσμού χωρίς να χρειάζεται να καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες φαγητού. Βάλτε τις άφοβα στο καθημερινό σας διαιτολόγιο!

gal-workout-miranda-kerr-03-jpg


5. Οι τροφές που... φουσκώνουν: Το ξέρατε ότι υπάρχουν τροφές που προκαλούν έντονο φούσκωμα; Ποιες είναι; Κουνουπίδι, μπρόκολο, κρεμμύδι, όσπρια, λάχανο, χόρτα, άγουρα φρούτα. Τις ημέρες που το πρήξιμο επιμένει αποφύγετε να καταναλώσετε τις προαναφερθείσες τροφές (αν θέλετε να κλείσει το φερμουάρ)
6. Όχι στο αλάτι: Αν θέλετε να ξεφουσκώσετε και να δώσετε ώθηση στον οργανισμό σας να αδυνατίσει θα πρέπει να μειώσετε τις ποσότητες αλατιού που καταναλώνετε. Η κατακράτηση υγρών που προκαλεί θα σας χαρίσει ωραιότατη πρησμένη κοιλίτσα και φυσικά όψη φλοιού πορτοκαλιού! Αντικαταστήστε το με πιπέρι, ρίγανη ή όποιο άλλο μυρωδικό λαχταράτε.
7. Οι έξυπνες τροφές: Μιας και αναφέραμε τις τροφές που καλό θα ήταν να αποφεύγετε όταν νιώθετε πρήξιμο, πάμε να δούμε και ποιες βοηθούν στο κάψιμο λίπους από την περιοχή της κοιλιάς. Ιδανικές είναι οι ακόλουθες: σέλινο, ανάλατοι ξηροί καρποί, μήλο, ψάρια, αγκινάρες, ανανάς, πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ, αγγούρι, σταφίδες, ελαιόλαδο.
8. Η πολύτιμη γυμναστική: Και επειδή από μόνη της μια προσεκτική διατροφή δε μπορεί να κάνει θαύματα, βάλτε την άσκηση στη ζωή σας. Φροντίστε να γυμνάζεστε 4 φορές την εβδομάδα (αν θέλετε σύντομα να χάσετε τα κιλά που σας βασανίζουν). Τέλος, μην ξεχνάτε να περπατάτε όσο περισσότερο μπορείτε!

 

Διαβάστε ακόμα

Πεινάτε διαρκώς; Δείτε 5 αποτελεσματικούς τρόπους που θα ξεγελάσουν την πείνα σας

Διαιτητική σαλάτα: Τι να προτιμάτε και τι να αποφεύγετε!

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies