Γυμναστική και δίαιτες: Τα 6+1 (ίδια) λάθη που κάνουν όλες οι γυναίκες

Ώρα να τα μάθουμε και φυσικά να μην τα... ξανακάνουμε

Το 2014 σε λίγες ημέρες μας αποχαιρετά.

Άλλη μια χρονιά πέρασε κι εμείς ακόμη να πραγματοποιήσουμε τους στόχους που εδώ και πολύ καιρό έχουμε θέσει. Κλασικός στόχος; H απόκτηση ενός υγιούς και όμορφου σώματος. Δυστυχώς το... «από Δευτέρα δίαιτα», το είπαμε ουκ ολίγες φορές μέσα στο '14. Άλλες από εμάς βέβαια είπαν ναι στη δίαιτα και στην άσκηση, αλλά δυστυχώς δεν είδαν τα αποτελέσματα που επιθυμούσαν. Τι συμβαίνει και δε χάνουμε εύκολα κιλά;

Πάμε να δούμε τα, 7 πιο συχνά, λάθη που όλες εμείς τυγχάνει να κάνουμε.

 


1. Το... γυμναστηριακό λάθος: Όλες μας έχουμε διαβάσει πως η πρωτεΐνη βοηθά τον οργανισμό μας να χτίσει μυς και φυσικά να κάψει το λίπος που τόσο μας ταλαιπωρεί. Μιλώντας για πρωτεΐνη όμως δεν εννοούμε τα παχυντικά πρωτεϊνικά smoothies και τις ενεργειακές μπάρες που πολλές από εσάς καταναλώνετε μετά την προπόνησή σας. Προτιμήστε να καταναλώνετε άπαχο κρέας, αποφεύγοντας τις τροφές που είναι πλούσιες σε ζάχαρη και λιπαρά.


2. Δεν καταναλώνουμε αρκετά λαχανικά: Το έχουμε τονίσει πολλές φορές. Τα λαχανικά χαρίζουν στον οργανισμό τις απαραίτητες για την καλή του λειτουργία βιταμίνες. Οι περισσότερες από εμάς δεν καταναλώνουμε επαρκείς ποσότητες Βάλτε τα στο καθημερινό σας διαιτολόγιο, καθώς είναι πολύ ωφέλιμα. Με λίγες μόνο θερμίδες, θα σας φουσκώσουν και θα νιώσετε πλήρεις για περισσότερο διάστημα.

exercise-1-mile-400x400


3. Ένα χυμό και φύγαμε: Όχι πείτε μας, πόσες από εσάς φροντίζετε κάθε πρωί να καταναλώνετε ένα σούπερ πλήρες γεύμα; Οι περισσότερες γυναίκες φεύγουν για το γραφείο χωρίς καν να φάνε μια μπουκιά ψωμί. Ένας καφές ή ένας χυμός είναι η μόνη τους πρωινή συνήθεια, την οποία αν θέλουν να αδυνατίσουν, θα πρέπει να την κόψουν σύντομα. Μένοντας νηστικές, το μόνο που θα πετύχετε είναι να αντιδράσει ο οργανισμός σας στο υπόλοιπο της ημέρας. Ένα μπολ με γάλα μειωμένων λιπαρών, βρώμη και λίγα αμύγδαλα θα σας κρατήσει χορτάτες και θα σας χαρίσει την ενέργεια που χρειάζεστε για να αντεπεξέλθετε στις υποχρεώσεις σας.


4. Ύπνος; Ποιος;: Οι ρυθμοί της ζωής μας είναι τρελοί. Η πίεση που βιώνουμε μεγάλη και φυσικά αυτή έχει αντίκτυπο στον... ύπνο μας. Πόσες από εμάς τηρούμε το νόμο του ποιοτικού οχτάωρου ύπνου; Λίγες από εμάς, καθώς οι περισσότερες καταλήγουμε να κοιμόμαστε λιγοστές ώρες. Φροντίστε να δώσετε ιδιαίτερη σημασία στην ξεκούραση του οργανισμού σας καθώς αργά ή γρήγορα θα σας τιμωρήσει. Αφήστε που δε θα χάσετε και ποτέ τα κιλά που σας βασανίζουν. Η αϋπνία και οι λιγούρες είναι πολύ καλές φίλες.


5. Λάθος σκέψεις: Πολλές γυναίκες φροντίζουν να επισκέπτονται το γυμναστήριό τους αρκετές φορές την εβδομάδα, ώστε να μπορούν να απολαύσουν ακόμη περισσότερες λιχουδιές. Μέγα λάθος! Τι νόημα έχει να λιώνετε στο διάδρομο αν μετά απολαύσετε μόνη σας μια ολόκληρη σοκολάτα. Αφήστε μία μέρα την εβδομάδα σας ελεύθερη και όλες τις υπόλοιπες προσέχετε τι τρώτε. Κρίμα να καίτε θερμίδες και να τις ξανακερδίζετε μέσα στο επόμενο μισάωρο!

fit-principle-400x400


6. Λάθος εκτιμήσεις: Χάσατε την προπόνησή σας και τώρα στοχεύετε να πάτε ξανά γυμναστήριο την επόμενη εβδομάδα; Θεωρείτε πως μια βόλτα για περπάτημα ή ένα 15λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής στο σπίτι δε φέρνουν αποτελέσματα; Εδώ είναι και το λάθος σας. Κάθε άσκηση έχει τα οφέλη της. Η ολιγόλεπτη καθημερινή γυμναστική, μάλιστα, έχει ακόμη περισσότερα! Βγείτε για τρέξιμο, ξαπλώστε στο στρωματάκι σας στο σπίτι και γυμναστείτε για λίγα λεπτά. Η ποιότητα άλλωστε μετρά.


7. Ίδια προπόνηση: Όπως εσείς βαριέστε τα ίδια και τα ίδια, το ίδιο συμβαίνει και στον οργανισμό σας. Αν θέλετε να δώσετε boost στο μεταβολισμό σας, φροντίστε να αλλάζετε συχνά τις ασκήσεις που ακολουθείτε. Μη μένετε κολλημένες σε μια μορφή άσκησης. Η ποικιλία άσκησης (αερόβια, πιλάτες, ποδήλατο, βάρη, Zumba, ιμάντες) θα σας χαρίσει το σώμα που ονειρεύεστε.

 

Διαβάστε ακόμα

Δίαιτα της τελευταίας στιγμής; Ιδού πώς θα τα καταφέρετε

Φυτικές ίνες: Κάντε το σωστά!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ