Άγχος: Οι τροφές που θα σας απαλλάξουν από αυτόν τον «εφιάλτη»

Οι τροφές για να έχετε ήρεμο το... κεφάλι σας!

Έχετε χάσει τον ύπνο σας. Το πρωί ξυπνάτε με έναν κόμπο στο στομάχι και μετράτε αντίστροφα μέχρι να έρθει η ώρα της... άδειας. Το στρες έχει αυτή τη μαγική ιδιότητα να σας καταστρέφει τη μέρα. Μη ξεχνάτε άλλωστε, ότι το άγχος προκαλεί εκνευρισμό και γενικότερα μία κακή διάθεση. Εκτός από βαθιές αναπνοές και ασκήσεις γιόγκα που συστήνουν οι ειδικοί, η διατροφή παίζει και αυτή έναν ιδιαίτερο ρόλο στην καταπολέμησή του. Δείτε μερικές από τις τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν και εντάξτε τις στη διατροφή σας:

Μαύρη σοκολάτα: Ναι, μπορεί να σας βοηθήσει. Προσέξτε να έχει όμως μεγάλη ποσότητα κακάο. Η σοκολάτα είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που μετατρέπεται στον οργανισμό σε σεροτονίνη. Η σεροτονίνη, λοιπόν, έχει τη μαγική ιδιότητα να σας χαλαρώνει. Οπότε και γλυκό και... ηρεμία!

Πορτοκάλια: Ένα ποτήρι φυσικού χυμού κάθε πρωί να ξέρετε, πως θα λειτουργήσει ευεργετικά για τον οργανισμό σας. Τα πορτοκάλια είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία μπορεί και ελέγχει τα επίπεδα των ορμονών του άγχους! Τέλος, να σας υπεΝθυμίσουμε πόσο καλό κάνει στο ανοσοποιητικό σας σύστημα. Προτιμήστε τα, λοιπόν, και αφήστε τον πρωινό καφέ για το... γραφείο.

Αβοκάντο: Το αβοκάντο έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, (Β6 και φυλλικό οξύ) οι οποίες μειώνουν τα επίπεδα του άγχους σας γρήγορα. Μπορείτε πολύ εύκολα να εμπλουτίσετε τη σαλάτα σας με λίγα κομματάκια και να δείτε το άγχος να φεύγει από πάνω σας.

Σπανάκι: Τα σκούρα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι, είναι πλούσια σε μαγνήσιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και σίδηρο. Οι τροφές αυτές σας βοηθούν να αντιμετωπίζετε και τις ημικρανίες και γενικότερα βάζει και αυτό το δικό του λιθαράκι στη σωματική σας υγεία. Γιατί, λοιπόν, να μη δοκιμάσετε σήμερα ένα κομματάκι σπανακόπιτας ή ένα γευστικότατο σπανακόρυζο για μεσημεριανό.

Σολομός: Είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, πρωτεΐνη, μαγνήσιο, βιταμίνη Β και σίδηρο. Όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά αποτελούν super συνδυασμό για την καταπολέμηση του άγχους και τη διατήρηση του ιδανικού βάρους. 

Αμύγδαλα: Πλούσια σε βιταμίνες Β και Ε, μειώνουν την αρτηριακή πίεση και τονώνουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Τοποθετήστε τα σε ένα μπολ και έχετε πάντα δίπλα σας στο γραφείο ή σε κάποιο σημείο του σπιτιού που έχετε εύκολη πρόσβαση, Αποτελούν την καλύτερη επιλογή σνακ τόσο για την αντιμετώπιση του στρες όσο και για τη γενικότερη διατροφή σας.

Φροντίστε να εντάξετε αυτές τις τροφές στο καθημερινό σας διαιτολόγιο και δείτε τα ευεργετικά τους αποτελέσματα στον οργανισμό σας!

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ