Ενεργοποιήστε το μεταβολισμό σας ΤΩΡΑ, με αυτούς τους 5 απλούς τρόπους!

Και πείτε αντίο στα περιττά κιλά

Νιώθετε κόπωση; Ψάχνετε μάταια να βρείτε τη χαμένη σας ενέργεια; Παλεύετε διαρκώς να χάσετε τα περιττά κιλά αλλά ο δείκτης της ζυγαριάς σας είναι κολλημένος;

Μήπως ο μεταβολισμός σας έχει... «κοιμηθεί»; Πάμε να δούμε, λοιπόν, πώς θα τον ενεργοποιήσετε άμεσα:

 


1. Βάρη, βάρη, βάρη: Μέχρι σήμερα θεωρούσατε πως ο διάδρομος, το ποδήλατο και το ελλειπτικό αποτελούσαν τα μαγικά χαρτιά σας για να χάσετε βάρος. Νέες έρευνες δείχνουν πως αν θέλετε να ξεκολλήσει ο δείκτης της ζυγαριάς σας σύντομα θα πρέπει να το ρίξετε στα... βάρη! Το χτίσιμο μυών βοηθά τον μεταβολισμό σας να δουλεύει ρολόι. Για αυτόν ακριβώς το λόγο βάλτε τα βάρη στην καθημερινή σας fitness ρουτίνα και φυσικά πείτε ναι στην ποικιλία ασκήσεων. Μην κολλάτε σε συγκεκριμένες ασκήσεις, καθώς το σώμα σας συνηθίζει γρήγορα τα workouts κι έτσι δεν καίει όσες θερμίδες έκαιγε στην αρχή.


2. Όχι στην αδράνεια: Αν θέλετε να ξυπνήσετε το μεταβολισμό σας και να καίτε διαρκώς λίπος, θα πρέπει να ξεγελάτε τον εαυτό σας. Τι εννοούμε με αυτό; Μα φυσικά να κάνετε μικρές-απλές ασκήσεις καθ'ολη τη διάρκεια της ημέρας. Ακόμη και όταν βρίσκεστε στο γραφείο, μπορείτε να ακολουθείτε ασκήσεις που θα σφίξουν το κορμί σας. Μην ξεχνάτε να σηκώνεστε από την καρέκλα σας κάθε 2 ώρες και να περπατάτε. Επιπλέον, μπορείτε όταν πάτε στο μπάνιο να κάνετε μερικές ασκήσεις ή διατάσεις οι οποίες θα σας βοηθήσουν να ανακτήσετε τη χαμένη σας ενέργεια. Όσο κάθεστε στο γραφείο μπορείτε να σφίγγετε καλά το οπίσθιά σας ή να σηκώνετε τις μύτες των ποδιών σας φροντίζοντας να γυμνάζετε τις γάμπες σας.


3. Ναι στην πρωτεΐνη: Πρόσφατη έρευνα του Journal of Nutrition έδειξε πως η κατανάλωση πρωτεΐνης καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας βοηθά τον οργανισμό μας να καίει λίπος και το μεταβολισμό μας να δουλεύει ρολόι. Μοιράστε, λοιπόν, την πρωτεΐνη που λαμβάνετε ημερησίως, σε όλα σας τα γεύματα. Το γάλα, το γιαούρτι, το άπαχο κρέας, το τυρί... αποτελούν ιδανικές επιλογές-σύμμαχοι στη μάχη σας με τα περιττά κιλά. Βάλτε τα στο πρόγραμμα!

candice-3-Copy


4. Καυτερή... λύση: Αν αναζητάτε έναν επιπλέον σύμμαχο, τότε δεν έχετε παρά να βάλετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο τα... καυτερά. Οι καυτερές πιπεριές περιέχουν καψαϊκίνη, η οποία είναι το κλειδί της επιτυχίας, καθώς δίνει άμεσα ένα δυνατό boost στον μεταβολισμό σας. Σύμφωνα με έρευνα του British Journal of Nutrition οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν καυτερές πιπεριές αύξησαν τη δραστηριότητα του μεταβολισμού τους κατά 30%. Άλλες έρευνες έδειξαν πως οι συμμετέχοντες που επέλεγαν καυτερά γεύματα έτειναν να καταναλώνουν 25% λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της μέρας. Ηθικό δίδαγμα; Ρίξτε το στις καυτερές πιπεριές, στο tabasco, το πιπέρι και την πάπρικα.


5. Ύπνος ο μαγικός: Και ναι, θα το πούμε για μία ακόμη φορά. Ο ύπνος είναι βασικός παράγοντας για κάθε πτυχή της ζωής μας. Μην περιμένετε να χάσετε τα περιττά κιλά αν δεν απολαμβάνετε ήρεμο και ποιοτικό ύπνο. Κατά τη διάρκεια του οχτάωρου ύπνου δίνετε την ευκαιρία στον οργανισμό σας να ανασυγκροτηθεί, να αποτοξινωθεί και φυσικά να... αναγεννηθεί. Κλείστε τα κινητά τηλέφωνα και τα laptop σας και αφεθείτε στη μαγεία της χαλαρωτικής μουσικής. Αν πάλι αγαπάτε τη λογοτεχνία, χαλαρώστε διαβάζοντας το αγαπημένο σας βιβλίο λίγο πριν κοιμηθείτε. Ένας ήρεμος ύπνος θα βοηθήσει το μεταβολισμό σας να μπει σε... ρυθμό!

 

Διαβάστε ακόμα

Θέλετε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά; Το smoothie αυτό κάνει θαύματα!

Oι 10 «εντολές»... του τέλειου σώματος: Όλα όσα πρέπει πάντα να ακολουθείς!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ