Θέλεις να χάσεις κιλά χωρίς να... ξοδέψεις μια περιουσία; Αγόρασε αυτές τις 5 τροφές!

Νόστιμες, οικονομικές και κυρίως άκρως διαιτητικές επιλογές, αυτές είναι οι τροφές που πρέπει πάντοτε να έχεις στην κουζίνα σου!

 Η αλήθεια είναι πως, κατά βάση, οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας τη δίαιτα ως μία αρκετά δαπανηρή διαδικασία, αφού περιλαμβάνει στο καθημερινό πρόγραμμά της σχετικά ακριβά τρόφιμα. Ωστόσο, αν τα οικονομικά σου δεν στο επιτρέπουν, δεν σημαίνει πως δεν έχεις τη δυνατότητα να ακολουθήσεις και εσύ μια σωστή διατροφή που θα σε βοηθήσει στην γρήγορη απώλεια κιλών. Παρακάτω, θα βρεις τις πέντε κορυφαίες τροφές, που συνδυάζουν λίγες θερμίδες και χαμηλό κόστος. Προμηθεύσου τες άμεσα, και χάσε κιλά χωρίς να... πέσεις έξω οικονομικά.


1.Κονσέρβα τόνου
Ο τόνος είναι από τις καλύτερες επιλογές τροφίμων κατά την περίοδο που κάνεις δίαιτα, και μάλιστα, αν τα οικονομικά σου δεν σου επιτρέπουν να αγοράζεις κάτι πιο εξειδικευμένο. Το ψάρι αυτό είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, φτωχό σε λίπος και υδατάνθρακες και όπως καταλαβαίνεις αποτελεί ιδανική επιλογή γεύματος. Οι κονσέρβες τόνου είναι σίγουρο πως θα σου λύσουν τα χέρια, αφού είναι υγιεινές, οικονομικές και έχεις το γεύμα σου ήδη έτοιμο. Προτίμησε τις κονσέρβες σε νερό και όχι σε λάδι, για ακόμα λιγότερες θερμίδες.


2.Αυγά
Αποτελούν επίσης μια σημαντική πηγή πρωτεΐνης, άρα έχουν την ιδιότητα να σε κρατούν χορτάτη για αρκετές ώρες, αλλά και να σε βοηθούν στην απώλεια λίπους και στην διάπλαση των μυών σου. Τα αυγά, είναι μια αρκετά φθηνή τροφή, που μπορούν να συμβάλλουν δραστικά στην επίτευξη των στόχων σου, ενώ παράλληλα, μπορούν να διατηρηθούν στο ψυγείο για πολλές μέρες, με αποτέλεσμα να μην βρεθούν στα σκουπίδια αν δεν προλάβεις να τα καταναλώσεις σχετικά γρήγορα.


3.Βρώμη
Η βρώμη είναι αρκετά φθηνή, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και μια από τις κορυφαίες τροφές για την καύση λίπους. Αν δεν θέλεις ένα πρωινό που θα αποτελείται από αυγά, όπως θα ήταν το ιδανικό, ένα μπολ βρώμης είναι σίγουρα η αμέσως επόμενη επιλογή, χωρίς να χρειαστεί να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη σου. Τέλος, η βρώμη είναι χαμηλότερη σε υδατάνθρακες από άλλα αμυλούχα δημητριακά, αλλά και πλούσια σε φυτικές ίνες.


4.Γιαούρτι
Αποτελεί σίγουρα ένα από τα γεύματα εκείνα που σου εξασφαλίζουν απώλεια κιλών και εξοικονόμηση χρημάτων. Το γιαούρτι, είναι το κλειδί για την επίτευξη και των δύο αυτών στόχων σου, ενώ παράλληλα αποτελεί ιδανική επιλογή αν θέλεις να αποφύγεις το κρέας. Έχει την δυνατότητα να σε κρατήσει μακριά από το αίσθημα της πείνας για αρκετές ώρες χωρίς να λάβεις πολλές θερμίδες, αρκεί να προτιμήσεις το απλό γιαούρτι χωρίς πρόσθετα, που είναι αρκετά πλούσια σε θερμίδες.


5.Μαρούλι
Είτε ακολουθείς μια οικονομική ή όχι δίαιτα, ένα είναι σίγουρο: πως πρέπει να καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες πράσινων και φυλλωδών λαχανικών. Τα μαρούλια είναι για εσένα λοιπόν η καλύτερη επιλογή, αφού πληρούν τις προϋποθέσεις αυτές, έχουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι, ενώ παράλληλα οι τιμές τους είναι πάρα πολύ προσιτές.

 

Διαβάστε ακόμη:

Οι 4 super τροφές που καταπολεμούν το στρες και μειώνουν πόντους από την κοιλιά!

Αυτά είναι τα λαχανικά και τα φρούτα της εποχής!

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ