Πεινάσατε; Βάλτε STOP στις λιγούρες με τα παρακάτω tips

Κλείστε τους την πόρτα... άμεσα

Είτε βρίσκεστε σε δίαιτα είτε όχι, οι λιγούρες είναι συχνό φαινόμενο. Περνάτε έξω από το ζαχαροπλαστείο και σας μυρίζει η σοκολατόπιτα ή ψωνίζοντας στο supermarket ξυπνάει από μέσα σας η όρεξη για... μπισκότα. Εντάξει, είναι λογικό πως κάποιες φορές θα λυγίσετε και θα τα αγοράσετε (και θα τα φάτε έπειτα), αλλά όχι και σε καθημερινή βάση. Μην ξεχνάτε, πως η επιθυμία αυτή για φαγητό θα κάνει τη ζυγαριά σας να «χτυπήσει» κόκκινο (και τα νεύρα σας μαζί).

Δείτε, λοιπόν, μερικά τρικς για να βάλετε ένα στοπ στις ανεπιθύμητες λιγούρες

Προτιμήστε τη βρώμη στο πρωινό σας: Μπορεί τα κρουασάν και οι ομελέτες να αποτελούν το ιδανικό πρωινό, αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να κάνουν το δείκτη της ζυγαριάς σας να ανεβαίνει όλο και πιο πολύ. Το Πανεπιστήμιο Lund της Σουηδίας αποκάλυψε μέσα από μία του έρευνα, πως ένα μπολ βρώμης για πρωινό (με λίγο γάλα φυσικά) μπορεί να σας κρατήσει ως και 7 ώρες χορτάτες. Επίσης, το Annals of Nutrition & Metabolism έχει δημοσιεύσει, ότι όλοι όσοι προτιμούν τη βρώμη στο πρωινό τους, λαμβάνουν 31 % λιγότερες θερμίδες στο μεσημεριανό τους γεύμα. Οπότε, φυλάξτε τα κρουασάν και τα pancakes για την Κυριακή και την υπόλοιπη εβδομάδα ρίξτε το στη... βρώμη.

Πιέστε το κούτελό σας: Η παρακάτω έρευνα ίσως και να σας φανεί κάπως αστεία, αλλά οι επιστήμονες ισχυρίζονται πως... πιάνει. Όταν , λοιπόν, αισθάνεστε πως θέλετε να καταβροχθίσετε όλο το σακουλάκι με τα πατατάκια, σύμφωνα με το York Obesity Nutrition Research Center, θα καταφέρετε να του αντισταθείτε, αν πιέσετε το κούτελό σας για 30 δευτερόλεπτα. Από το σημείο αυτό ξεκινάει όλο το κακό (τη λιγούρα εννοούμε) και έτσι με αυτό τον τρόπο του δείχνετε την αντίρρησή σας για αυτό που σας προκαλεί. Μμμμ για δοκιμάστε το, λοιπόν!

Ρίξτε το στο... διαδίκτυο: Συνήθως οι λιγούρες κάνουν την εμφάνισή τους όταν βαριέστε και δεν έχετε κάτι να σκεφτείτε(ή να κάνετε). Όταν, λοιπόν, αισθάνεστε πως η σοκολάτα στο ντουλάπι είναι ό,τι χρειάζεστε εκείνη τη στιγμή κάντε ένα βήμα και πηγαίνετε προς τον... υπολογιστή. Προσπαθήστε να ξεχαστείτε για λίγο, σερφάροντας στο διαδίκτυο ή κοιτάζοντας τα email σας (σίγουρα έχετε αφήσει κάποιο που δεν έχετε απαντήσει). Μπορείτε επίσης, να τηλεφωνήσετε σε κάποια φίλη και γενικότερα να ενεργοποιηθείτε. Σε 2 λεπτά κιόλας θα την έχετε ξεχάσει και πού ξέρετε, μπορεί να περάσετε και την πίστα του candy crush που παλεύατε τόσες ημέρες.

Σκεφτείτε το... αύριο: Την επόμενη ημέρα σίγουρα δε θα δείτε κάποια αλλαγή στο σώμα σας (άντε ίσως ένα φουσκωματάκι στην κοιλιά), αλλά φτιάξτε μία εικόνα στο μυαλό σας λίγο πιο... μακροχρόνια. Αν, για παράδειγμα, τσιμπάτε συνεχώς ποπ κορν, καραμέλες και πατατάκια, επειδή έχετε μερικές λιγουρίτσες, το μπικίνι σας σε 4 μήνες θα σας το... «χτυπήσει». Πριν ανοίξετε, λοιπόν, τη συσκευασία σκεφτείτε αυτό. Σας αλλάξαμε γνώμη;

 

Διαβάστε ακόμα:

 Ημερολόγιο γευμάτων: Οι 5 λόγοι που σε βοηθά στην απώλεια βάρους

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ