Το καλοκαίρι έφτασε! Χάστε κιλά με την πιο ισορροπημένη διατροφή

Υιοθετήστε αυτό το διατροφικό μενού για λίγες μέρες

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής συνδυάζει γεύματα απ' όλες τις διατροφικές ομάδες. Δεν πρόκειται τόσο για δίαιτα, όσο για μια υγιή διατροφική επιλογή, που μπορείτε να εφαρμόσετε σε κάθε εποχή και σε κάθε φάση της ζωής σας. Το καλοκαίρι, όμως, είναι κατάλληλη γιατί σας βοήθα να τρώτε ελαφριά, χωρίς να πεινάτε συνεχώς ή να νιώθετε βάρος.

ΠΡΩΙΝΟ

1 κούπα δημητριακά ολικής αλέσεως και 1 κούπα γάλα 1,5%,
ή
1 κούπα δημητριακά ολικής αλέσεως ή βρώμης, 1 γιαούρτι 2%

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
Μοσχαρίσια ή χοιρινή μπριζόλα ψημένη με πράσινη σαλάτα μοσχαρίσια
ή
Άσπρο ψάρι της αρεσκείας σας με σαλάτα
ή
Γεμιστά με φέτα και ψωμί 1-2 μέτριες ντομάτες γεμιστές, 1 κομμάτι τυρί φέτα
ή
Μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας και σαλάτα
ή
Στήθος κοτόπουλο με ρύζι και σαλάτα
ή
Φρουτοσαλάτα με γιαούρτι, 1-2 κούπες φρούτα της επιλογής σας, 1 γιαούρτι 0-2%.
ή
Σολομός ψημένος, 1 κούπα σαλάτα της αρεσκείας σας και 1 φέτα ψώμι όλικης αλέσεως

ΒΡΑΔΙΝΟ

Σαλάτα χωριάτικη, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.

Σαλάτα του Καίσαρα με μύδια βρασμένα 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
ή
2 μέτριες ντομάτες γεμιστές, 1 κομμάτι τυρί φέτα (1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
ή
Μακαρόνια σκέτα , με λίγο τριμμένο τυρί και σαλάτα
ή
1 πράσινη σαλάτα (μαρούλι, σαλάτα, iceberg, σπανάκι, ρόκα, χόρτα) με ψημένο στήθος κοτόπουλο, και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
ή
Ένα μεγάλο κόμματι πίτσα με σαλάτα
ή
1 αβγό βραστό, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 1 κομμάτι τυρί και μία πράσινη σαλάτα

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΣΝΑΚ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ

  • 1 φρούτο της επιλογής σας
  • Γιαούρτι με φρούτα 2%
  • Παγωτό 1/2 κούπα παγωτό της αρεσκείας σας
  • 1 μπάρα δημητριακών
  • Γιαούρτι με μέλι 1 γιαούρτι 2%

Διαβάστε ακόμη:

Το μάθαμε! Πώς διατηρεί τις τέλειες καμπύλες της η 39χρονη Kate Winslet

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ