Θέλεις να αδυνατίσεις; Tότε ακολούθησε αυτό το tip!

Και χάσε τα κιλά που σε ταλαιπωρούν

Λίγες από εμάς είμαστε ευχαριστημένες με το βάρος μας! Οι υπόλοιπες... άτυχες παλεύουμε διαρκώς να χάσουμε τα περιττά κιλά και να αποκτήσουμε επιτέλους το σώμα που ονειρευόμαστε. Ήρθε η ώρα να αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε και να μάθουμε να μοιράζουμε σωστά μέσα στην ημέρα τις θερμίδες που μπορούμε να καταναλώσουμε.

 

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του «Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics», τα άτομα που καταναλώνουν έξι γεύματα τη μέρα τείνουν να είναι πιο αδύνατα από εκείνα που σταματούν στα τέσσερα! Η Jen McDaniel του «Academy of Nutrition and Dietetics» τόνισε πως το να καταναλώνουμε 6 μικρά-υγιεινά γεύματα μέσα στην ημέρα ανά τρεις με τέσσερις ώρες θα μας βοηθήσει να κρατήσουμε σταθερά τα επίπεδα ινσουλίνης και επομένως να ελέγξουμε τις λιγούρες. Τέλος, οι ερευνητές διαπίστωσαν πως οι άνθρωποι που κατανάλωναν τις περισσότερες θερμίδες κατά τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες έτειναν να είναι πολύ πιο αδύνατοι από αυτούς που προτιμούσαν να τρώνε περισσότερο κατά τις βραδινές.

 

Diet Tips For Fruits3 40eec

 


Πώς μπορούμε, λοιπόν, να «σπάσουμε» έξυπνα τις θερμίδες μας μέσα στη μέρα; Η McDaniel χωρίζει τις 1800 θερμίδες ως εξής:


Πρώτο γεύμα: 400 kcals
Δεύτερο γεύμα: 200 kcals
Τρίτο γεύμα: 400 kcals
Τέταρτο γεύμα: 200 kcals
Πέμτο γεύμα: 500 kcals
Έκτο γεύμα: 100 kcals

 

Δοκιμάστε το πρόγραμμα αυτό και ελπίζουμε επιτέλους να πετύχετε τον στόχο σας. Καλή σας επιτυχία!

 

Διαβάστε ακόμα

Το κορμί του καλοκαιριού: Τips για να φορέσετε το μαγιό σας με αυτοπεποίθηση!

Το κόλπο της Sofia Vergara για να μην παχαίνει!

Πεινάσατε; Σας βρήκαμε 10 πεντανόστιμα υγιεινά σνακ με λίγες θερμίδες!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ