Τα δοκιμάσαμε και «πιάνουν»: 5 τρικ για να αδυνατίσεις χωρίς να πεινάσεις!

Ακολούθησέ τα

Οι περισσότερες γυναίκες κάνουν το εξής ΜΕΓΑ λάθος: προσπαθούν να χάσουν τα 2-3 κιλά που τις ταλαιπωρούν με... στέρηση. Κόβουν ξαφνικά τα αγαπημένα τους φαγητά και τη βγάζουν όλη μέρα με μια σαλάτα και ένα χυμό! Ναι, δε λέω έτσι θα χάσουν κιλά τα οποία με μαθηματική ακρίβεια θα τα ξαναπάρουν σύντομα, καθώς ο οργανισμός τους αργά ή γρήγορα θα ξεσπάσει.


Αυτό, λοιπόν, που μπορείς να κάνεις αν θες να χάσεις τα περιττά κιλά είναι να το βάλεις καλά μέσα στο μυαλό σου, να θέσεις εφικτούς και άμεσους στόχους και φυσικά να τους τηρήσεις. Μια ισορροπημένη διατροφή με φυτικές ίνες, θαλασσινά, λαχανικά, φρούτα, άπαχο κρέας θα σε βοηθήσει να φτάσεις στο στόχο σου. Πρόσεχε τις ποσότητες που καταναλώνεις και φυσικά μην ξεχνάς να πίνεις καθημερινά πάνω από δύο λίτρα νερό. Επιπλέον βάλε την άσκηση στη ζωή σου. Χωρίς γυμναστική μην περιμένεις να γίνουν θαύματα.

 

kyk 80ed7


Τέλος, ακολούθησε τα απλά αλλά θαυματουργά μας tips που θα σε βοηθήσουν να ξαναμπείς σε εκείνο το παλιό-στενό σου τζιν:


1. Έχε πάντα μέσα στην τσάντα σου ένα φρούτο. Εξαιρετική επιλογή κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι το νεκταρίνι. Απόλαυσέ το στο γραφείο και απόφυγε έξυπνα τις θερμίδες που θα έπαιρνες αν έλεγες ναι σε εκείνη την τυρόπιτα από το κυλικείο ή το γλυκό κέρασμα του συναδέλφου σου.
2. Αν θες να κόψεις την βραδινή σου λιγούρα, τότε φάε ένα γιαουρτάκι με λίγα λιπαρά και έπειτα πλύνε κατευθείαν τα δόντια σου. Θα δεις πως το κόλπο θα πιάσει. Ποιος ξαναπλένει άλλωστε τα δόντια του βραδιάτικα;
3. Γλίτωσε θερμίδες που δε σου προσφέρουν τίποτα. Ποιες είναι αυτές; Μα φυσικά αυτές που πίνεις. Μην παραγγείλεις ξανά σοκολατένιο milkshake, καθώς θα σου χαρίσει άφθονες θερμίδες και λιπαρά –πράγμα που δε θες. Αντ' αυτού παρήγγειλε πράσινο τσάι ή φυσικό χυμό πορτοκάλι που θα κάνουν καλό και στον οργανισμό σου.
4. Έχε πάντα δίπλα σου ένα γεμάτο μπουκάλι (του λίτρου) με νερό και κομμένες φέτες λεμονιού ή αγγουριού και θέσε σα στόχο να καταναλώνεις ένα στο γραφείο και ένα στο σπίτι. Κάθε φορά που θα το κοιτάς θα σου θυμίζει την... υποχρέωσή σου!
5. Τέλος, μείωσε έξυπνα τις μεσημεριανές σου θερμίδες με το παρακάτω τρικ: γέμισε το πιάτο σου κατά το ήμισυ με το φαγητό σου και άσε το υπόλοιπο μισό ελεύθερο για τη... σαλάτα σου. Τα λαχανικά θα σε φουσκώσουν γρήγορα κι έτσι θα φας λιγότερη ποσότητα από το κυρίως πιάτο!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ