Τι να κάνεις αν δεν σου αρέσουν τα healthy foods παρά μόνο οι λιχουδιές;

Εάν είσαι picky eater, μάλλον βρίσκεσαι καθημερινά στον δύσκολο αγώνα της κατανάλωσης υγιεινών τροφίμων. 

Είσαι ο τύπος που δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του να ξυπνά το πρωί και να τρώει νιφάδες βρώμης, σαλάτες, τυρί cottage αλλά γνωρίζεις πόσο απαραίτητα είναι μερικά από αυτά στη διατροφή σου. Είναι σημαντικό για τη υγεία του οργανισμού σου να υπάρχει μια ισορροπία στη διατροφή και ποικιλία. Εάν είσαι picky eater, μάλλον βρίσκεσαι καθημερινά στον δύσκολο αγώνα της κατανάλωσης υγιεινών τροφίμων. 

Εάν δεν σου αρέσει το τυρί cottage ... 

Το τυρί cottage είναι υψηλό σε πρωτεΐνη, ασβέστιο, κάλιο, βιταμίνη Α και βιταμίνη Β12. Ωστόσο, έχει μια υφή που πολλοί βρίσκουν αηδιαστικοί. Το ricotta είναι τυρί με  χαμηλότερο νάτριο (αλάτι), περισσότερο ασβέστιο από το τυρί cottage και μπορεί να κάνει μια πιο χαμηλή σε λιπαρά εναλλαγή στα λαζάνια ή μακαρόνια σου. Μια άλλη εναλλακτική λύση είναι το γιαούρτι! Είναι μια άλλη εξαιρετική πηγή ασβεστίου και πρωτεΐνης. Μπορείς να φας το γιαούρτι αντί για τυρί cottage σε σνακ ή στο πρωινό. 

Η συνέχεια στο limeandlife.com

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ