Χάσε 4 κιλά μέχρι την 1η Ιουνίου: Το πλήρες πρόγραμμα που περιλαμβάνει και παγωτό!

17 SHARES

Διατροφή για να χάσεις τα κιλά που θες

Και τι απέμεινε; Τρεις εβδομάδες μέχρι την 1η Ιουνίου και τις πρώτες βουτιές. Και τι πιο εύκολο από το να φτιάξεις μόνη σου την δίαιτά σου με την βοήθεια πάντα της ειδικού.

Το πλάνο που θα δεις είναι 1300 θερμίδων κι εσύ απλά επιλέξεις ένα γεύμα από κάθε ομάδα. Μην παραλείπεις γεύματα για να διατηρείς τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθερά.

Το πρόγραμμα δημιούργησε αποκλειστικά για το queen.gr η διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου και έχει μέσα όσα του αρέσουν και πληθώρα superfoods όπως η κινόα. Το καλύτερο; Θα απολαμβάνεις και καλαμάκια που τόσο σου αρέσουν και smoothies που αγαπάς αλλά και ΠΑΓΩΤΟ!

Μην ξεχνάς να ενυδατώνεσαι πίνοντας νερό ενώ και τα αφεψήματα της διατροφής θα σε βοηθήσουν ακόμα περισσότερο.

Ευχαριστούμε την  Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com

 Το πλήρες διαιτολόγιο

πρωινό 1: 1 φέτα ψωμί + 1 φέτα τυρί + 1 φέτα γαλοπούλα
πρωινό 2: 1 ποτήρι γάλα ή 1 γιαούρτι + 4 κουτ. της σούπας δημητριακά
πρωινό 3: 2 ρυζογκοφρέτες + μέλι/ μαρμελάδα

Για τις επιλογές, σνακ, μεσημεριανού, συνοδευτικού και αφεψήματος, κάνε κλικ στην παρακάτω gallery.

17 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ