Σου λείπει βιταμίνη D; Δες 5 τροφές που μπορείς να φας με υψηλή περιεκτικότητα

9 SHARES

Και να τις προσθέσεις στη διατροφή σου

Ο ήλιος είναι η μεγαλύτερη και σημαντικότερη πηγή βιταμίνης D, όμως αν δεν έχεις τη δυνατότητα αυτή να κάθεσαι για μεγάλο χρονικό διάστημα στον ήλιο (εκτός και αν είσαι διακοπές) υπάρχουν μερικές τροφές στις οποίες μπορείς να στραφείς εάν θέλεις να πάρεις την απαιτούμενη ποσότητα βιταμίνης D.

Η συγκεκριμένη βιταμίνη βρίσκεται κυρίως στα θαλασσινά, αν όμως δεν τρως ψάρι μπορείς να τις βρεις και σε μικρότερη ποσότητα στους κρόκους των αυγών και τα μανιτάρια, στο γάλα, το γιαούρτι και σε μερικά δημητριακά.

Στη gallery μπορείς να δεις και ποιες είναι αυτές οι τροφές.

  • Τόνος: Ο τόνος περιέχει 236 IU βιταμίνης D. Είναι σημαντικό να προσέχεις ωστόσο, πως ο τόνος σχετίζεται με τη δηλητηρίαση από υδράργυρο, γι’ αυτό καλύτερο θα ήταν να μειώσεις την πρόσληψη του στα 170 γρ. την εβδομάδα.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ