Wellness alert: Τα διατροφικά trends που αξίζει να απολαύσεις αυτό το καλοκαίρι

3 SHARES

Ποιες είναι όμως, οι τάσεις ευεξίας τις οποίες αξίζει πραγματικά να υιοθετήσεις αυτή τη χρονιά, σε ό,τι αφορά στη διατροφή σου;

Αν χρησιμοποιείς σε καθημερινό επίπεδο τα social media και μας διαβάζεις συχνά, τότε πιθανότατα έχεις διαπιστώσει ότι η ευεξία αποτελεί το ζητούμενο εν έτει 2019. Τα wellbeing trends που καλείσαι να ακολουθήσεις είναι πολλά και δεν είναι τυχαίο ότι το hashtag #wellness βρίσκεται πλέον στην κορυφή του Instagram, έχοντας συγκεντρώσει πάνω από 27 εκατομμύρια mentions!

Ποιες είναι όμως, οι τάσεις ευεξίας τις οποίες αξίζει πραγματικά να υιοθετήσεις αυτή τη χρονιά, σε ό,τι αφορά στη διατροφή σου; Ενόψει καλοκαιριού, κάναμε την έρευνά μας και έπειτα από ένα προσεκτικό «φιλτράρισμα», καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τα trends που ακολουθούν, αξίζουν την προσοχή σου.

prosoxhsou

Όσο πιο φρέσκο και φυσικό, τόσο πιο καλό για την υγειά και την ομορφιά

Η κορυφαία, παγκόσμια διατροφική τάση για το 2019 θέλει να βάζεις στο πιάτο σου ό,τι έρχεται κατευθείαν από τη Φύση. Αυτό σημαίνει πως καλείσαι να αρχίσεις να καταναλώνεις περισσότερα αγνά, φρέσκα και φυσικά προϊόντα και κυρίως, να στραφείς σε τροφές οι οποίες είναι πλούσιες σε συστατικά που μπορούν να συμβάλλουν στη βελτίωση της υγείας και της ομορφιάς σου. Για να καταφέρεις να ακολουθήσεις αυτό το trend, αξίζει να κάνεις ορισμένες αλλαγές στην καθημερινότητά σου. Άρχισε να καταναλώνεις τροφές οι οποίες δεν περιέχουν συντηρητικά και χρωστικές, προτίμησε τα «καθαρά» προϊόντα, υψηλής διατροφικής αξίας με υψηλή ποιότητα και ενέταξε στη διατροφή σου περισσότερα λαχανικά και φρούτα.

Για παράδειγμα, φρόντισε στο εξής το επιδόρπιο γιαουρτιού που καταναλώνεις να φτιάχνεται μόνο από 100% ελληνικό γάλα ημέρας, χωρίς χρωστικές και συντηρητικά αλλά με φρουτένιους συνδυασμούς που έχουν πολλά ευεργετικά οφέλη στον οργανισμό σου. Φρούτα πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά στοιχεία. Ποια είναι αυτά; Η φράουλα που περιέχει βιταμίνη C και σημαντικές ποσότητες σε πολυφαινόλες και ανθοκυανίνες (δηλαδή, ισχυρά αντιοξειδωτικά), τα επίσης αντιοξειδωτικά κεράσια, το ροδάκινο που είναι πηγή της βιταμίνης Α και β-καροτίνης και συμβάλλει στην υγεία του δέρματος και το ακτινίδιο που αποτελεί μία ιδανική επιλογή για την καλή υγεία του πεπτικού συστήματος. Ο ανανάς, το ρόδι, η αρώνια, το δαμάσκηνο, το λεμόνι και το ginger, αποτελούν επίσης εξαιρετικές επιλογές.

epiloges

«Nurture your gut» ή αλλιώς, φρόντισε την πεπτική σου υγεία

Ποιο άλλο κορυφαίο διατροφικό trend αξίζει να ακολουθήσεις φέτος το καλοκαίρι; Μα φυσικά, εκείνο που βάζει την καλή υγεία του πεπτικού σου συστήματος στο επίκεντρο. «Nurture your gut», λένε οι ειδικοί και δεν έχουν άδικο. Και αυτό διότι η σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος -και δη του εντέρου- βοηθά στον έλεγχο και την απώλεια βάρους, στη διατήρηση της υγείας του δέρματος και στον έλεγχο της διάθεσής σου! Με βάση την παγκόσμια τάση για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, λοιπόν, αξίζει να εμπλουτίσεις τη διατροφή σου με τρόφιμα που συμβάλλουν στην καλή πεπτική υγεία, όπως ένα γιαούρτι ή ένα επιδόρπιο γιαουρτιού καθώς και να περιορίσεις τις ιδιαίτερα επεξεργασμένες τροφές.

222

Αν θέλεις δε, να υιοθετήσεις στο έπακρο την εν λόγω τάση -και φυσικά, να δείξεις στις φίλες σου πόσο «ψαγμένη» είσαι- δοκίμασε να βάλεις στη διατροφή σου τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο που είναι εμπλουτισμένα με ζωντανές καλλιέργειες BIFIDUS και πλούσια σε ασβέστιο -που βοηθά στην πεπτική υγεία! Το πεπτικό σου σύστημα θα σε ευγνωμονεί! Εμείς τις ανακαλύψαμε στα νέα επιδόρπια γιαουρτιού Κρι Κρι με φρούτα τα οποία, μεταξύ άλλων, έχουν και υπέροχη γεύση (για την ακρίβεια επτά διαφορετικές γεύσεις) και 26% λιγότερα συνολικά σάκχαρα και πολύ λιγότερη ζάχαρη (σε σύγκριση με την προϋπάρχουσα σειρά φρούτων Κρι Κρι) και 100% ελληνικό γάλα ημέρας, (που γίνεται γιαούρτι μέσα σε μόλις 24 ώρες!) -και φυσικά καθόλου τεχνητά πρόσθετα ή συντηρητικά. Έχεις, λοιπόν, τη δυνατότητα να επιλέξεις έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

zwhsss

Λιγότερη ζάχαρη, καλύτερη υγεία

Ένα ακόμη κορυφαίο trend για τη διατροφή εν έτει 2019 αφορά στον περιορισμό της ζάχαρης. Προσοχή όμως! Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να στραφείς σε λύσεις αντικατάστασης -όπως  άλλα γλυκαντικά (για παράδειγμα τη stevia)- και συνεπώς, να βάλεις και άλλες επεξεργασμένες τροφές στο «μενού» σου. Φρόντισε απλώς τα προϊόντα που επιλέγεις να περιέχουν σε σημαντικό βαθμό λιγότερη ζάχαρη. Προτίμησε, λοιπόν, τα φρούτα και τα λαχανικά και παράλληλα, φρόντισε να διαβάζεις καλά τις ετικέτες των τροφίμων που θέλεις, πριν τα αγοράσεις. Η ζάχαρη κρύβεται σε είδη που δεν μπορείς καν να φανταστείς και το σίγουρο είναι πως όσο λιγότερη καταναλώνεις, τόσο περισσότερο φροντίζεις για την υγεία -και τη σιλουέτα σου.

silouetasou

Ό,τι και αν προτιμήσεις, να θυμάσαι ότι το να επιλέξεις να στραφείς σε μία περισσότερο υγιεινή διατροφή και να ακολουθήσεις τις παγκόσμιες διατροφικές τάσεις, δεν σημαίνει ότι πρέπει να στερηθείς τις αγαπημένες σου γεύσεις. Παραδώσου σε μια δροσερή, υγιεινή απόλαυση και προσπάθησε να χαρείς το ελληνικό καλοκαίρι με τη διάθεση και την αυτοπεποίθησή σου στα ύψη.

3 SHARES
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ