Τα 3 λάθη που κάνεις και το smoothie, τελικά, δε σε αδυνατίζει

2 SHARES

Μήπως κάνεις κάποιο -ή όλα- από αυτά;

Περνάς μία περίοδο που έχεις βάλει στόχο να χάσεις μερικά κιλά ή απλά να ξεφουσκώσεις; Κατά πάσα πιθανότητα, τώρα είναι κι η φάση που δοκιμάζεις τις εναλλακτικές που έχεις για να βοηθηθείς στο όχι και τόσο ευχάριστο έργο σου. Τα smoothies, για παράδειγμα, είναι μία καλή επιλογή που μπορεί να συμπεριλαμβάνεται στη διατροφή σου σε μία τέτοια περίπτωση κι υπάρχουν πολλές συνταγές που μπορούν να σου δώσουν το αποτέλεσμα που θες με τη γευστική εμπειρία που προτιμάς.

Ενώ το έχεις βάλει, όμως, καθημερινά στο πρόγραμμά σου, δεν είσαι σίγουρη ότι το smoothie σε βοηθάει ρεαλιστικά στον στόχο σου και δεν μπορείς να κατανοήσεις αν κάνεις κάτι λάθος.

Οι 3 πιο συνηθισμένοι λόγοι που αυτό συμβαίνει βρίσκονται στην παρακάτω gallery.

 

  • 1.	Μεγάλη ποσότητα: Όταν φτιάχνεις ένα smoothie, αυτό καλό είναι να μην ξεπερνάει τα 300ml. Αν η ποσότητα είναι μεγαλύτερη από αυτό, τότε μπορεί να προσλαμβάνεις πολλές περισσότερες θερμίδες χωρίς να τις χρειάζεσαι και χωρίς να το καταλαβαίνεις.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ