Αυτό είναι το γεύμα που πρέπει να κάνεις μετά από ένα cheat meal κι έχουμε και συνταγή

3 SHARES

Είναι το τέλειο γεύμα για τον βροχερό καιρό

Ήταν ένα weekend που εσύ και η υγιεινή διατροφή χωρίσατε. Τι μπορείς να κάνεις σήμερα, την επόμενη μέρα που θες να αντιστρέψεις το χάος από θερμίδες που προκάλεσες.

Η ειδικός διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου εξηγεί πως αν θέλουμε να κάνουμε αποτοξίνωση, μπορούμε την επόμενη ημέρα του cheat meal να καταναλώσουμε ένα απλό πρωινό με γεύματα όπως φρυγανιές με ταχίνι και στα ενδιάμεσα να καταναλώσουμε 2-3 φρούτα, γιαούρτι και ξηρούς καρπούς ενώ στα δύο κυρίως γεύματα μπορούμε να καταναλώσουμε από ένα μεγάλο πιάτο ή μπολ από το παρακάτω πιάτο.

Μιλάμε φυσικά για ζεστή αχνιστή κολοκυθόσουπα. Η σούπα αυτή αποτελεί τέλεια λύση για το δείπνο ειδικά αν το μεσημέρι έχεις βγει εκτός δίαιτας και διατροφής.

Αν αφαιρέσουμε την πατάτα, μπορούμε εύκολα να αντικαταστήσουμε τη σαλάτα στα γεύματα ή να καταναλώσουμε ένα φλυτζάνι σουπίτσα για να κερδίσουμε τις μεγάλες πείνες ή τις ακόμα μεγαλύτερες φθινοπωρινές λιγούρες.

Προσοχή: Όχι κρέμες γάλακτος, όχι κρουτόν και παρμεζάνες σε σούπες και σουπίτσες.

Συνταγή για 2 μεγάλα πιάτα:
• 200 γραμμάρια καθαρισμένη κολοκύθα (σαν μια μεγάλη φέτα πεπόνι)
• 1 πατάτα • 2-3 μανιτάρια
• 2-3 κομματάκια κουνουπίδι • λίγο πράσσο και λίγο κρεμμύδι
• μυρωδικά όπως πάπρικα, τζίντζερ, πιπέρι και όποιο άλλο μπαχαρικό αγαπάς
• προαιρετικά χρησιμοποιούμε χειροποίητο ή έτοιμο ζωμό λαχανικών

Εκτέλεση

Αυτοσχεδιάζουμε με ό,τι υλικά έχουμε και μας αρέσουν γευστικά και βράζουμε για περίπου μια ώρα (μέχρι να είναι αρκετά μαλακά τα λαχανικά) και στη συνέχεια πολτοποιούμε

Προσθέτουμε ελαιόλαδο σε κάθε μερίδα (1 κουτ. της σούπας) 

Δες όλα τα άρθρα της ειδικού εδώ

3 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ