Οι διατροφικές συμβουλές της ειδικού για να βγεις πιο αδύνατη από την καραντίνα (video)

104 SHARES

Τι πρέπει να φας για να μην παχύνεις το Πάσχα;

Αν σε τρομάζει πως θα βγεις μετά την καραντίνα, αν δεν βρίσκεις τρόπο να ελέγξεις την όρεξή σου και προβλέπεις πως στο πασχαλινό τραπέζι τα πράγματα θα χειροτερέψουν, επικοινωνήσαμε με τον καταλληλότερο άνθρωπο για να σε βοηθήσει να βγεις από την καραντίνα ακόμα και πιο αδύνατη.

Η διαιτολόγος – διατροφολόγος και πάνω απ’ όλα αυτό που χρειάζεσαι την στιγμή τούτη,  Life Coach με Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, η Κλειώ Δημητριάδου μας δίνει τα φώτα της.

Ας ξεκινήσουμε από το πασχαλινό τραπέζι.

Δύο είναι οι βασικοί άξονες σύμφωνα με την ειδικό: Η ποσότητα και η δομή του πιάτου μας και εξηγεί:

«Μία καλή λύση είναι να χωρίσουμε το πιάτο στη μέση και να βάλουμε στο μισό μέρος σαλάτα και στο άλλο μισό το κρέας. Αρνί θα φάμε λόγω της ημέρας, όμως καλό είναι να αφαιρούμε το ορατό λίπος. Η πέτσα του αρνιού μπορεί να είναι νόστιμη, όμως δε θα πρέπει να αποτελεί το κυρίως γεύμα μας. Ας φάμε ένα κομματάκι. Ας αφήσουμε κατά μέρους τα περιφερειακά, ψωμιά, τυρόπιτες και γλυκά θα μας παχύνουν. Αυτό που μας παχαίνει εκείνες τις μέρες είναι επίσης και η κατανάλωση αλκοόλ σε συνδυασμό με την κατανάλωση γλυκών. Καλό λοιπόν είναι να χορτάσουμε με το κρέας και όχι να πέσουμε με τα μούτρα στις τυρόπιτες, στα ψωμιά και στα γλυκά»!

Όσο για την καραντίνα γενικά, η ειδικός σου δίνει τις πολύτιμες συμβουλές της στο παρακάτω βίντεο:

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com

104 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ