4 τρόποι για να κάνεις τον μεταβολισμό σου να τρέχει ακόμα και στην καραντίνα

Σε λίγο θα φοράς μπικίνι! Ώρα να κάψουμε το λίπος

Είσαι κλεισμένη στο σπίτι για περισσότερες από σαράντα ημέρες αλλά μην γελιέσαι: Σε λίγο θα βγεις έξω, η θερμοκρασία έχει ήδη ανέβει, τα πρώτα μπάνια στη θάλασσα δεν θες να σε βρουν με κορμί καραντίνας. 

Οπότε ξεκίνα να κάνεις τον μεταβολισμό σου να τρέχει από σήμερα με πέντε μικρές αλλαγές στην καθημερινή σου διατροφή

Ενίσχυσε την καρανάλωση της βιταμίνης Β!


Κάνε αυτές τις πέντε μικρές αλλαγές στην καθημερινή σου διατροφή για να δεις μεγάλη ανταμοιβή (και μια πιο στενή μέση!).

Και ειδικά της νιασίνης που βοηθά στην ενίσχυση του μεταβολισμού σου αυξάνοντας την παραγωγή ενέργειας από τα μιτοχόνδρια, την κινητοποιό δύναμη των κυττάρων μας. Τα σιτηρά όπως η κινόα, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα αβγά και τα ολικής άλεσης είναι όλα πλούσιες πηγές βιταμινών Β.

Πιες τσάι αλλά φρόντισε να είναι πράσινο:

Το πράσινο τσάι περιέχει καφεΐνη και το αντιοξειδωτικό επιγαλλοκατεχίνη (EGCG), διεγερτικά που αυξάνουν τον αριθμό των θερμίδων που καις στη διάρκεια του 24ώρου. Η ώθηση στο μεταβολισμό είναι ελαφριά, γύρω στις 100 θερμίδες παραπάνω καύσεων. Αν αντκαταστήσεις τελείως τον καφέ με πράσινο τσάι, σκέψου ότι μπορείς να καις μέχρι και 300 θερμίδες παραπάνω καθημερινά (3 φλιτζάνια τσάι καθημερινά). Πρόσεξε όμως μην φορτώσεις το τσάι με ζάχαρη ή μέλι, γιατί θα φορτωθείς και με θερμίδες που δεν χρειάζεσαι. 

Πες ναι στα καυτερά:

Κι όταν λέμε καυτερά, το εννοούμε. Η καψαϊκίνη, ένα συστατικό που θα βρεις στις καυτερές πιπιεριές μπορεί να αυξήσει κατά περίπου 5% τον μεταβολισμό σου, σύμφωνα με μια μελέτη στο International Journal of Obesity. Το ισοθειοκυανικό αλλύλιο, ένα συστατικό που υπάρχει στην πικάντικη μουστάρδα, μπορεί να προσφέρει στο σώμα σου αύξηση του μεταβολισμού την οποία θα ενισχύσεις με την άσκηση, λίγη μετακίνηση 6 δεν βλάπτει ούτε το σώμα ούτε το πνεύμα.

 

Δες το τέταρτο μυστικό παρακάτω

  • Πες ναι στην παραπανίσια πρωτεΐνη

Ο οργανισμός σου καταναλώνει περισσότερη ενέργεια για την πέψη της πρωτεΐνης συγκριτικά με την ενέργεια που καταναλώνει για τους υδατάνθρακες ή τα λιπαρά. Αν τρως πρωτεΐνη που αντιστοιχεί σε 100 θερμίδες, καις τις 35 στη διαδικασία της πέψης, της απορρόφησης και της επεξεργασίας της. Ταυτόχρονα, η πρωτεΐνη είναι ζωτικής σημασίας για το χτίσιμο μυικής μάζας. Και όσο περισσότερους μυςς έχεις, τόσο πιο αποτελεσματικά καίει το σώμα σου θερμίδες.
COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ