Δεν μπορείς να φας τα φρούτα σκέτα; Φτιάξε dressing με τις ευλογίες της ειδικού

9 SHARES

Για εσένα που θες τα φρούτα σου dipάτα!

Είσαι από τους τύπους που τιμούν την διατροφή τους, ειδικά εν' 'οψει bikini body. Έλα όμως που με τα φρούτα δεν τα πας καλά. Αν έχεις βαρεθεί την λύση των χυμών φρούτων που δεν αγαπούν ούτε οι διαιτολόγοι, φτιάξε dip ή dressing για τα φρούτα και τη φρουτοσαλάτα με τις ιδέες που σου δίνει η Κλειώ Δημητριάδου. 

Dressing ή dip για φρούτα:

Ενα διαφορετικό σνακ (ή πρωινό)

* ½ κεσεδάκι από γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά + 3 κουτ. της σούπας φυστικοβούτυρο + 1 κουτ. της σούπας μέλι + κανέλα (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 97 kcal)

*½ κεσεδάκι από γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά + 3 κουτ. της σούπας ταχίνι ή αμυγδαλοβούτυρο + 1 κουτ. της σούπας στέβια ή υποκατάστατο ζάχαρης (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 83 kcal)

* ½ κεσεδάκι από γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά + ½ κουτ. της σούπας κακάο άγλυκο + 1 κουτ. της σούπας στέβια ή υποκατάστατο ζάχαρης (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 23 kcal)

* 100 γρ. τυρί κρέμα light + ξύσμα λεμονιού + 2 κουτ. του γλυκού χυμό λεμονιού + 1 κουτ. της σούπας στέβια ή υποκατάστατο ζάχαρης (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 76 kcal)

*100 τυρί κρέμα light + 1 κουτ. της σούπας καστανή ζάχαρη + 1 βανίλια (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 106 kcal)

*100 γρ. τυρί cottage λιωμένο στο μπλέντερ + 3 κουτ. της σούπας μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 69 kcal)

* 100 τυρί cottage λιωμένο στο μπλέντερ + 3 φέτες κονσέρβα ανανά (στο χυμό του, όχι σε ζάχαρη) (θερμίδες ανά μερίδα περίπου 3 κουτ. της σούπας: 69 kcal)

Πάρε μερικές ιδέες ακόμα στο παρακάτω βίντεο 

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com

9 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ