Έχεις δει τους κοιλιακούς της Άννας Βίσση; Με αυτήν τη δίαιτα τους απέκτησε

7 SHARES

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

Αν και η Τετάρτη είναι μία σχετικά αδιάφορη μέρα της εβδομάδας, εχθές την εκτιμήσαμε λίγο περισσότερο γιατί εκεί που χαζεύαμε στο Instagram, πέσαμε πάνω σε μία φωτογραφία της Άννας Βίσση, η οποία πραγματικά μας έκανε να μείνουμε με το στόμα ανοιχτό. Οι κοιλιακοί της τραγουδίστριας απλά δεν υπάρχουν και κάπως έτσι μας λύθηκαν και πολλές απορίες, όπως για παράδειγμα, από πού έχει πάρει η Σοφία Καρβέλα και είναι τόσο καλλίγραμμη. 

Η Άννα Βίσση φορούσε το μαγιό της και ήταν ξαπλωμένη μέσα σε ένα φουσκωτό σωσίβιο στην πισίνα και ειλικρινά τέτοιους κοιλιακούς δεν έχεις δει ξανά. Και είναι ακόμη πιο φανταστικό το αποτέλεσμα της εικόνας που βλέπεις αν σκεφτείς πως η τραγουδίστρια διανύει το 62ο έτος της ηλικίας της.

Αν πάντως αναρωτιόσουν πώς θα αποκτήσεις το σώμα της σου έχουμε την απάντηση που θέλεις. Σε κάποιο από τα post της στο Instagram, η Άννα Βίσση αναφέρει, στα hashtags που χρησιμοποιεί, ποια δίαιτα ακολούθησε για να σμιλέψει το σώμα της και να χάσει κιλά. Και ποια είναι αυτή; Μα φυσικά η διαλειμματική νηστεία.

Μόλις 7 μέρες ακολούθησε τη δίαιτα αυτή η τραγουδίστρια όπως είδαμε και στα hashtags και τα αποτελέσματα τα βλέπεις μπροστά σου. Τι είναι όμως η διαλειμματική δίαιτα ή αλλιώς διατροφή 5:2;

Διαλειμματική ή διαλείπουσα νηστεία, είναι εκείνη η δίαιτα κατά την οποία για ένα 24ωρο δεν τρως τίποτα και το επόμενο τρως κανονικά, επαναλαμβάνοντας το μοτίβο ξανά και ξανά. Σύμφωνα με μελέτες, άτομα που ακολούθησαν το συγκεκριμένο διατροφικό σχήμα επί ένα μήνα, έχασαν πάνω από τρία κιλά. Οι εθελοντές έχασαν βάρος ακόμη και όταν τις ημέρες που έτρωγαν, η ποσότητα της τροφής που κατανάλωναν ήταν κατά 30% περισσότερη από τη συνηθισμένη. Επειδή όμως δεν βρίσκουμε και εντελώς φυσιολογικό το να μένεις νηστική ένα ολόκληρο 24ωρο, υπάρχει μια παραλλαγή της διατροφής αυτής που ονομάζεται "διατροφή 5:2".

Η διατροφή 5:2, γνωστή και ως fast diet, όπως μαρτυρά το όνομά της, είναι μια διατροφή όπου τις 5 ημέρες της εβδομάδας τρως «κανονικά», ενώ τις άλλες 2 περιορίζεσαι σε 500-600 θερμίδες την ημέρα. Είναι όμως μια υγιεινή επιλογή διατροφής; Απ’ ότι βλέπουμε πάντως και στην Άννα, δούλεψε το συγκεκριμένο μοτίβο. Να λοιπόν κάτι που δεν είχες δοκιμάσει στην προσπάθεια σου να χάσεις βάρος. Μήπως αξίζει και αυτό μια προσπάθεια;

Θυμήσου λοιπόν, τις πέντε ημέρες της εβδομάδας μπορείς να φας κανονικά τα φαγητά που θέλεις (προφανώς και δεν εννοούμε να πλακωθείς στα σουβλάκια και τις πίτσες) και τις δύο τρως μέχρι 500-600 θερμίδες την ημέρα.

7 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ