Ο σύμμαχος ευεξίας που θα σε τονώνει μετά τις καλοκαιρινές σου προπονήσεις!

Αν φροντίζεις να ακολουθείς μία υγιεινή και φυσική διατροφή και έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής εν γένει, τότε γνωρίζεις πως έπειτα από την προπόνηση ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από ενέργεια

Ό,τι και αν περιλαμβάνει το εβδομαδιαίο πρόγραμμά σου, προσπαθείς να βρίσκεις χρόνο για να φροντίζεις το σώμα και την ευεξία σου. Αυτό σημαίνει πως τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα ή ακόμη και σε καθημερινή βάση, ξεκλέβεις χρόνο για να γυμνάζεσαι.

Από pilates μέχρι yoga και από HIIT προγράμματα μέχρι tabata, core workouts, τρέξιμο στο πάρκο της γειτονιάς, ποδήλατο και φυσικά, power walking. Ανάλογα με το mood στο οποίο βρίσκεσαι και τον χρόνο που διαθέτεις, επιλέγεις και το αντίστοιχο πρόγραμμα ή είδος άσκησης, είτε πρόκειται για μία προπόνηση εντός, είτε εκτός σπιτιού.

Το ζήτημα είναι πως με τη θερμοκρασία να ανεβαίνει μέρα με τη μέρα, οι καθημερινές σου προπονήσεις γίνονται ενδεχομένως περισσότερο απαιτητικές. Η ζέστη που σε κάνει να νιώθεις απολύτως αφυδατωμένη και περισσότερο κουρασμένη, η αποπνικτική αίσθηση της καλοκαιρινής υγρασίας, η κόπωση που συνοδεύει τις μετακινήσεις σου στην πόλη, εκείνο το καθημερινό «πηγαινέλα» από και προς το γραφείο ή τη σχολή. Αυτοί είναι μερικοί μόνο από τους παράγοντες, που σε κάνουν να αισθάνεσαι πως δεν έχεις την ενέργεια ή τη διάθεση για μία ακόμη καλοκαιρινή προπόνηση την περίοδο που διανύουμε.

Τι σημαίνουν όλα τα παραπάνω; Πώς αν θέλεις να επενδύσεις στην ευεξία σου αυτό το καλοκαίρι, είναι σημαντικό να φροντίσεις λίγο περισσότερο το σώμα σου. Συνέχισε, λοιπόν, να διαβάζεις για να ανακαλύψεις τον αγαπημένο μου «σύμμαχο» ευεξίας και μερικά tips που μπορούν να αναβαθμίσουν τις καθημερινές workout εμπειρίες σου.

Δώσε προσοχή στο τι τρως μετά την προπόνηση

Αν φροντίζεις να ακολουθείς μία υγιεινή και φυσική διατροφή και έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής εν γένει, τότε γνωρίζεις πως έπειτα από την προπόνηση ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από ενέργεια. Αυτό όμως, δεν σημαίνει ότι θα στραφείς σε οτιδήποτε θα αναπληρώσει απλώς τα αποθέματα ενέργειας στο σώμα σου, αλλά ότι θα επιλέξεις κάτι που είναι ταυτόχρονα νόστιμο και υγιεινό. Ουσιαστικά, είναι σημαντικό να προσφέρεις στον οργανισμό σου ένα σνακ που θα μπορέσει να αποκαταστήσει το αποθηκευμένο γλυκογόνο που κατανάλωσαν οι μύες σου όσο γυμναζόσουν και θα σε βοηθήσει να «χτίσεις» μυϊκές ίνες. Με λίγα λόγια, λοιπόν, μετά την προπόνηση χρειάζεσαι υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

wasa2

Το θρεπτικό σνακ με τις αγνές πρώτες ύλες που θα λατρέψεις

Αν είσαι, λοιπόν, του αλμυρού και προσπαθείς να συνδυάζεις την καλή φυσική κατάσταση σώματος και πνεύματος και να φέρνεις πάντα στην επιφάνεια την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου, τότε αυτό το σνακ με τις αγνές πρώτες ύλες και την τραγανή υφή θα σε κάνει να ανυπομονείς να τελειώσει η προπόνηση. Ο λόγος για τη Wasa Χωρίς Γλουτένη με αβοκάντο και αβγό!

Το επιλέγω σχεδόν έπειτα από κάθε απαιτητικό workout και το σίγουρο είναι πως εκτός από υψηλή θρεπτική αξία, έχει λαχταριστή γεύση και με κρατά χορτάτη -και έτσι, δεν καταφεύγω στο ψυγείο μου και δη στο τσιμπολόγημα αργά το βράδυ. Sounds good, έτσι; Βλέπεις, μία μερίδα φρυγανιών Wasa μπορεί να καλύψει το 20 με 30% των καθημερινών αναγκών του οργανισμού σου σε φυτικές ίνες και αποτελεί μια ιδανική επιλογή για κάθε γυναίκα η οποία θέλει να προσέχει τη διατροφή της και αναζητά συνεχώς ισορροπημένες διατροφικές λύσεις. Αν θέλεις να αντικαταστήσεις, λοιπόν, το ψωμί με κάτι που είναι θρεπτικό, φτιάχνεται από απολύτως αγνές πρώτες ύλες και έχει πολύ λίγες θερμίδες, τότε δοκίμασε τις Wasa και θα με θυμηθείς.

«Και γιατί να προτιμήσω να φάω φρυγανιές με αβοκάντο και αυγό μετά την προπόνηση;», θα με ρωτήσεις. Διότι κατά την άποψή μου, πρόκειται για ένα χορταστικό και εύκολο σνακ το οποίο θα ετοιμάσεις σε έξι μόλις λεπτά και θα σου προσφέρει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου, έπειτα από την προπόνηση.

wasa3

Για να το ετοιμάσεις θα χρειαστείς τα εξής υλικά:

  • 2 φρυγανιές Wasa Χωρίς Γλουτένη
  • 1/4 ώριμο αβοκάντο
  • 2 βραστά αυγά
  • 1/2 κ.γ. σπόρους σουσαμιού και σκόρδο σε σκόνη
  • 1 κ.γ. ελαιόλαδο
  • Φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Η συνταγή είναι πολύ απλή και το πρώτο βήμα για να την ετοιμάσεις, είναι να λιώσεις το αβοκάντο με ένα πιρούνι και να το απλώσεις πάνω στις Wasa Χωρίς Γλουτένη. Στη συνέχεια, θα κόψεις σε φέτες ή στη μέση τα βραστά αυγά και θα τα απλώσεις πάνω στις τραγανές φρυγανιές με τις αγνές πρώτες ύλες, δηλαδή τις φρυγανιές σουηδικού τύπου που έχουν γίνει ο «κανόνας» στη διατροφή όσων ακολουθούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Τέλος, θα πασπαλίσεις τις Wasa Χωρίς Γλουτένη με τους σπόρους σουσαμιού, το σκόρδο σε σκόνη, το πιπέρι και το ελαιόλαδο και έτοιμο το θρεπτικό, αγνό και πεντανόστιμο after workout snack σου!

wasa4

Σε κάθε περίπτωση, το πλέον σημαντικό στοιχείο σε ό,τι αφορά στο συγκεκριμένο σνακ, είναι ότι πρόκειται για μία υγιεινή, gluten free επιλογή. Διότι μπορεί εγώ να απολαμβάνω συχνά τις εν λόγω φρυγανιές από επιλογή και δη, επειδή μου αρέσει το χρυσαφένιο χρώμα και η απολαυστικά τραγανή υφή τους, ωστόσο, έχω αρκετές φίλες που υποφέρουν από δυσανεξία στη γλουτένη ή πάσχουν από κοιλιοκάκη. Για εκείνες, λοιπόν, η ύπαρξη της Wasa Χωρίς Γλουτένη αποτελεί μία must και ταυτόχρονα γευστική και healthy επιλογή.

wasa5

Ό,τι και αν επιλέξεις να βάλεις πάνω στη Wasa σου, να θυμάσαι πως προτού απολαύσεις το θρεπτικό after workout σνακ σου και δώσεις στον οργανισμό σου την ενέργεια χρειάζεται, είναι σημαντικό να κάνεις και τις διατάσεις σου, ώστε να περιορίσεις τη μυϊκή καταπόνηση. Οι κατάλληλες ασκήσεις stretching μετά το workout θα βοηθήσουν τους μύες σου να χαλαρώσουν και να αποκτήσουν περισσότερη ευλυγισία, ενώ θα περιορίσουν ταυτόχρονα την καταπόνηση των αρθρώσεών σου. Μπες, λοιπόν, στο YouTube για να ανακαλύψεις ένα πρόγραμμα stretching που ταιριάζει στο είδος της προπόνησής σου και ολοκλήρωσε τη fitness εμπειρία σου με την πιο γευστική, τραγανή και wellness προσθήκη. Sounds good!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ