10 από τα πιο υγιεινά τρόφιμα στον κόσμο - Eσύ ακόμη να τα εντάξεις στη διατροφή σου;

7 SHARES

Όλα όσα αξίζει να εντάξεις στην καθημερινότητά σου για να αποκομίσεις τα διατροφικά τους οφέλη.

Η διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο στην συνολική μας υγεία. Δεν είναι τυχαίο πως τα τελευταία χρόνια η πλειονότητα των προβλημάτων υγείας (διαβήτης, παχυσαρκία, καρκίνος κ.ά) που ταλαιπωρούν τον οργανισμό προέρχονται κυρίως από τον τρόπο ζωής αλλά και τις διατροφές μας επιλογές.

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να τρως αλόγιστα σε καθημερινή βάση, μπορείς ωστόσο να βάλεις στη ζωή σου μερικές συγκεκριμένες τροφές που περιέχουν τη μεγαλύτερη ποσότητα και ποικιλία θρεπτικών συστατικών.

Το matcha latte είναι το πιο υγιεινό ρόφημα του φθινοπώρου-Πώς θα το φτιάξεις

via GIPHY

10 από τα πιο υγιεινά τρόφιμα στον κόσμο

1) Σολομός

Ο σολομός περιέχει τη μεγαλύτερη ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Τα ωμέγα-3 είναι εξαιρετικά σημαντικά για τη βέλτιστη λειτουργία του σώματος. Συνδέονται με βελτιωμένη ευεξία και χαμηλότερο κίνδυνο πολλών σοβαρών ασθενειών. Αν και ο σολομός εκτιμάται κυρίως για την ευεργετική του σύνθεση σε λιπαρά οξέα, περιέχει επίσης μια τεράστια ποσότητα άλλων θρεπτικών συστατικών. Ένα κομμάτι άγριου σολομού 100 γραμμαρίων περιέχει 2,8 γραμμάρια ωμέγα-3, μαζί με πολλές ζωικές πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας και άφθονες βιταμίνες και μέταλλα, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων ποσοτήτων μαγνησίου, καλίου, σεληνίου και βιταμινών Β.

2) Kale

Είναι γεμάτο με βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και διάφορες βιοδραστικές ενώσεις.

3) Μακροφύκια

Υπάρχουν χιλιάδες διαφορετικά είδη φυτών στον ωκεανό, μερικά από τα οποία είναι πολύ θρεπτικά. Συνήθως, αναφέρονται συλλογικά ως φύκια. Τα φύκια είναι δημοφιλή σε πιάτα όπως το σούσι. Πολλά πιάτα σούσι περιλαμβάνουν επίσης ένα είδος φυκιών γνωστό ως nori, το οποίο χρησιμοποιείται ως βρώσιμο περιτύλιγμα. Είναι πλούσια σε μέταλλα όπως ασβέστιο, σίδηρος, μαγνήσιο και μαγγάνιο.

4) Σκόρδο

Το σκόρδο είναι πραγματικά ένα καταπληκτικό συστατικό. Όχι μόνο μπορεί να προσθέσει νοστιμιά σε όλα τα πιάτα, αλλά είναι επίσης πολύ θρεπτικό. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες C, B1 και B6, ασβέστιο, κάλιο, χαλκό, μαγγάνιο και σελήνιο.

5) Όστρακα

Τα μύδια είναι από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης Β12 που υπάρχουν. Είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη C, διάφορες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, κάλιο, σελήνιο και σίδηρο. Τα στρείδια είναι επίσης πολύ θρεπτικά. Μόνο 100 γραμμάρια παρέχουν το 600% της ημερήσιας πρόσληψης σε ψευδάργυρο, το 200% της ημερήσιας πρόσληψης για τον χαλκό και μεγάλες ποσότητες βιταμίνης B12, βιταμίνης D.

6) Πατάτες

Μια μόνο μεγάλη πατάτα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, μαγνήσιο, σίδηρο, χαλκό και μαγγάνιο. Περιέχει επίσης βιταμίνη C και βιταμίνες Β. Είναι επίσης ένα από τα πιο χορταστικά φαγητά. Όταν οι ερευνητές συνέκριναν την τιμή κορεσμού διαφορετικών τροφίμων, οι βραστές πατάτες σημείωσαν υψηλότερη βαθμολογία από οποιοδήποτε άλλο τρόφιμο που μετρήθηκε.

7) Συκώτι

Από όλα τα όργανα των ζώων, το συκώτι είναι μακράν το πιο θρεπτικό. Εξαιρετικά πλούσιο σε σίδηρο, πρωτεΐνη και βιταμίνες, αποτελεί ιδανική επιλογή για τα άτομα με αναιμία.

8) Σαρδέλες

Όπως και άλλα λιπαρά ψάρια, είναι πολύ πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που ενισχύουν την λειτουργία της καρδιάς.

9) Blueberries

Εξαιρετικά πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένων των ανθοκυανινών και διαφόρων άλλων φυτικών ενώσεων, μερικές από τις οποίες μπορούν να ασκήσουν προστατευτική δράση στον εγκέφαλό σου.

10) Kρόκοι αυγού

Οι κρόκοι αυγών είναι γεμάτοι με βιταμίνες, μέταλλα και διάφορα ισχυρά θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένης της χολίνης. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, αντιοξειδωτικά που μπορούν να προστατεύσουν τα μάτια σου και να μειώσουν τον κίνδυνο οφθαλμικών ασθενειών όπως ο καταρράκτης. Είναι επίσης φθηνοί, γευστικοί και εύκολοι στην παρασκευή τους.

Αυτές είναι οι τροφές που μπορούν να απογειώσουν το yin και το yang σου

Πηγή κεντρικής: pexels.com

7 SHARES
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ