Πεπόνι και καρπούζι: οι σύμμαχοι της καλοκαιρινής διατροφής

Αυξήστε το μεταβολισμό σας και βελτιώστε την όψη φλοιού πορτοκαλιού

Εκτός από υπέροχη γεύση και πλούσια πηγή αναζωογόνησης για τον οργανισμό μέσα στις ζέστες του καλοκαιριού τα δύο αυτά φρούτα μπορούν να αποβούν μεγάλος σύμμαχος στην μαχη κατά της κυτταρίτιδας και στην αύξηση των καύσεων του οργανισμού μας δίνοντάς μας παράλληλα τα πολύτιμα εφόδιά τους και τις βιταμίνες τους. Πάμε να δούμε τι μας προσφέρουν, λοιπόν:

ΠΕΠΟΝΙ

1. Τα 100 γρ. πεπόνι έχουν μόλις 34 θερμίδες

2. Είναι από το φρούτα με το μεγαλύτερο ποσοστό νερού – 90%

3. Είναι το φυσικό ελιξήριο για όμορφο δέρμα αφού η βιταμίνη C που περιέχει συμβάλλει μεταξύ άλλων στη σύνθεση του κολλαγόνου.

4. Μια φέτα πεπόνι θα σου δώσει ενέργεια και διάθεση για καλοκαιρινές εξορμήσεις, με τις βιταμίνες Β1 θειαμίνη και Β3 Νιασίνη να τονώνουν τον οργανισμό.

5. Συνδύασέ το με προσούτο. Ιδανικό σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Ο συνδυασμός αυτός εξισορροπεί την σχέση καλίου-νατρίου στον οργανισμό, εξουδετερώνοντας την αρνητική επίδραση από το αλάτι.

6. Το πεπόνι μειώνει την πίεση του αίματος και την χοληστερόλη και προστατεύει από διάφορους τύπους καρκίνου και καρδιαγγειακά νοσήματα

7. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες που ονομάζονται καροτενοειδή πουμπορούν να βελτιώσουν ακόμη και την εικόνα της κυτταρίτιδας στο σώμα.

8. Συμβάλλει στην καλύτερη όραση καιπροστατεύει παράλληλα τον οργανισμό από το οξειδωτικό στρες και από τα προϊόντα του.

*Συνιστάται για τους διαβητικούς ενώ υπάρχουν πολλές ποικιλίες ανάλογα με το χρώμα τους, το πάχος του δέρματος, το βαθμό της γλυκύτητας ή του μεγέθους τους. Το Πεπόνι περιέχει επισης πολύ βιταμίνη Α, Β και C και πρωτεΐνες, ασβέστιο και φώσφορο.  Είναι ένα πολύ καλό διουρητικό και προληπτικο της δυσκοιλιότητας. Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου και εμποδίζει την πήξη του αίματος. Τέλος μειώνει τον κίνδυνο νεφροπάθειας. Εάν συνδυαστεί με λεμόνι,το πεπόνι μπορεί να καταστείλει την ουρική αρθρίτιδα
Λέγεται τέλος, ότι καταστέλλει τις καούρες.

ΚΑΡΠΟΥΖΙ

1. Τα 100 γρ. καρπούζι έχουν ακόμη λιγότερες θερμίδες. Μόλις 30!

2. Είναι ΤΟ φρούτο με την υψηλότερη περιεκτικότητα νερού – 94%

3. Ένας καλός σύμμαχος για την υγεία τους δέρματος, ειδικά το καλοκαίρι που ταλαιπωρείται από τον ήλιο, αλλά και τα μάτια χάρη στη βιταμίνη Α.

4. Ενισχύει τον μεταβολισμό σου, αφού περιέχει ένα από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά, το λυκοπένιο που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες.

5. Δοκίμασε το με απολαυστική φέτα. Δεν επιβαρύνεις τον οργανισμό σου με βαριά φαγητά και πολλές θερμίδες, ενώ του δίνεις σημαντικές θρεπτικές ουσίες και τον βοηθάς στην καύση λίπους.

6. Ο χυμός του καρπουζιού προκαλεί έντονη διούρηση και καθαρίζει το αίμα από τα δηλητήρια και τα νεφρά από τα άλατα και το πύον.

7. Οι άφθονες φυτικές του ίνες θα συμπαρασύρουν το μεγάλο μέρος του λίπους από το στομάχι (πριν εκείνο αποθηκευτεί στο σώμα). Επιπλέον, βοηθούν τη λειτουργία του παχέος εντέρου και συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

8. Συμβάλλει στη βελτίωση παθήσεων του ήπατος, σε κυστίτιδες, στην ουρική αρθρίτιδα και σε όλες τις φλεγμονές του ουροποιητικού συστήματος, ενώ με το συνδυασμό των πολύτιμων στοιχείων του απομακρύνει τον κίνδυνο οστεοαρθρίτιδας και ρευματοειδούς αρθρίτιδας.

* Η βιταμίνη C επίσης που προέρχεται από τα φρούτα είναι χρήσιμη για την προστασία από τους ιούς και τις ελεύθερες ρίζες. Η συγκέντρωση της βιταμίνης B6 συμβάλλει επίσης στην παραγωγή των χημικών ουσιων στον εγκέφαλο, όπως η σεροτονίνη, η μελατονίνη και η ντοπαμίνη, η οποία μπορεί να μειώσει το στρες και το άγχος.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ