Υπογλυκαιμίες; Κατευνάστε τις!

Και κατεβάστε το δείκτη της ζυγαριάς

Σχεδόν κάθε γυναίκα, όσο θυμάται τον εαυτό της ως γυναίκα, ξέρει καλά πως κάνει τρελές επιδρομές στα  γλυκά δύο εβδομάδες πριν από την περίοδό της. Γιατί; Οι γυναίκες καταναλώνουν 15% περισσότερες θερμίδες στη διάρκεια αυτής της φάσης του κύκλου τους λόγω του ότι  τα επίπεδα οιστρογόνων, που κόβουν και την όρεξη, πέφτουν κατακόρυφα.

Παρότι ο μεταβολικός ρυθμός ανεβαίνει λόγω της αύξησης της προγεστερόνης- γι αυτό και πολλές λανθασμένα θεωρούν ότι στην περίοδο ότι και να φάνει δεν παχαίνουν-δεν αρκεί για να αντισταθμίσει τις επιπλέον θερμίδες που καταναλώνουμε. Μπορείτε να μειώσετε την επιθυμία για γλυκά συνδυάζοντας πρωτεΐνες με καλούς υδατάνθρακες, π.χ.  στραγγιστό γιαούρτι και μπανάνα ή βρώμη, ένα φρούτο με τυρί, ψωμί ολικής άλεσης με λίγο ταχίνι και θα δείτε ότι θα μειωθούν οι λιγούρες σας.

Διαβάστε ακόμη:

Αποκτήστε το φιδίσιο κορμί της Δέσποινας Καμπούρη

Πόση πρωτεΐνη χρειάζεται ο οργανισμός μας;

Καφές: Το καλύτερο αντηλιακό!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ