Αυτά είναι τα αντιγηραντικά superfoods που πρέπει να βάλετε τώρα στη διατροφή σας!

Νέα για πάντα, με τους κατάλληλους, φυσικούς συμμάχους

Καθημερινά ξοδεύονται τεράστια ποσά σε προϊόντα που μας υπόσχονται την νεότητα και, οι έρευνες δείχνουν ότι, όσο περνάνε τα χρόνια, τα ποσά αυτά ολοένα και θα αυξάνονται. Ίσως, όμως, δεν υπάρχει λόγος για αυτή την σπατάλη αφού υπάρχουν τροφές που, εντάσσοντάς τις στο ημερήσιο πρόγραμμά μας μπορούν αν γίνουν οι καλύτεροι σύμμαχοι στη μάχη ενάντια στο χρόνο. Μία καλή αρχή θα είναι να αντικαταστήσουμε τα λίπη (ειδικά τα ζωικά) με τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες και να γεμίζουμε, τουλάχιστον κατά το ήμισυ, το πιάτο μας με φρούτα και λαχανικά. Δείτε παρακάτω τέσσερις τροφές που, σύμφωνα με τους ειδικούς, μπορούν να μας κάνουν να νιώσουμε, αλλά και να δείξουμε, μέχρι και 10 χρόνια νεότερες!

Πορτοκάλια
Το πεντανόστιμο αυτό φρούτο είναι γεμάτο βιταμίνη C η οποία ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, αλλά έχει και ενισχυτικές ιδιότητες που αυξάνουν τα επίπεδα του κολλαγόνου στο δέρμα.

Μπρόκολο
Μισό φλιτζάνι αυτού του θαυματουργού λαχανικού καθημερινά μας κάνει να νιώθουμε ενέργεια και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Ταυτόχρονα είναι πλούσιο σε σουλφοραφάνη- ένα ιχνοστοιχείο που βοηθάει στην αποτοξίνωση του ήπατος.

Γιαούρτι
Το γιαούρτι με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά δίνει στον οργανισμό μας το ασβέστιο και τον φώσφορο που χρειάζεται, τα οποία ενισχύουν το φυσικό σμάλτο των δοντιών. Ταυτόχρονα, τα προβιοτικά που περιέχει βοηθούν στην διαδικασία της πέψης.

Φρούτα του δάσους
Κάθε είδους μούρα κάνουν καλό στον οργανισμό αφού έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, ενώ είναι και πλούσια σε βιταμίνη C που κάνει καλό στο δέρμα.

 

Διαβάστε ακόμα:
Λυκοπένιο: O σύμμαχός μας ενάντια σε καρδιοπάθειες και εγκεφαλικά
Οι 10 υπερτροφές για επίπεδη κοιλιά: Η Νίκη Κάρτσωνα σας τις αποκαλύπτει!
Αδυνάτισμα: 3 κανόνες που δεν μπορούμε να παραβλέψουμε

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ