Πώς να κάνετε τη δίαιτά σας λίγο πιο... «νόστιμη»

Γιατί και η δίαιτα θέλει απόλαυση!

Οι περισσότερες δίαιτες έχουν συνδυαστεί στο μυαλό μας με άνοστα βραστά ή ψητά φαγητά, αποκλεισμό των γλυκών και γενικά με στερήσεις. Υπάρχουν όμως τρόφιμα ή συστατικά που μπορούν να καταναλώνονται σε μία δίαιτα για να δώσουν γεύση χωρίς να προσθέτουν θερμίδες και εμείς σας βοηθάμε να τα ανακαλύψετε!


Μπαχαρικά: Εκμεταλλευτείτε τη γεύση και τη μυρωδιά τους σε σάλτσες, στο κοκκινιστό κρέας, στα παρασκευάσματα με κιμά, σε μαρινάδες.
Μυρωδικά: Χρησιμοποιήστε τα σε όλα τα παραπάνω και σε σαλάτες, σε ψητά στη σχάρα, σε σούπες, σε όσπρια, σε λαδερά και σε κάθε παρασκεύασμα με λαχανικά
μουστάρδα, λεμόνι και ξύδι: Δένουν άψογα με σαλάτες αλλά χρησιμοποιούνται και σαν άρτυμα στο κρέας ή το κοτόπουλο αλλά ακόμα και στα όσπρια
oλιγοθερμιδικά γλυκαντικά: Εξαιρετικοί σύμμαχοι στη μάχη για το αδυνάτισμα. Χρησιμοποιούνται για να παρασκευάσουμε κάποιο γλυκό με χαμηλό θερμιδικό περιεχόμενο, για να δώσουμε γλυκιά γεύση στα ροφήματα που καταναλώνουμε.
Αναψυκτικά light: Λόγω της γλυκιάς τους γεύσης μπορούν να συμβάλουν στη μείωση της επιθυμίας μας για το γλυκό και τη γλυκιά γεύση γενικότερα. Αποτελούν μία καλή εναλλακτική για μία πιθανή έξοδο για ποτό, μπορούν να αντικαταστήσουν τον καφέ ή κάποιο σκληρό αλκοολούχο ποτό που θα απέδιδε αρκετές θερμίδες. Ακόμα συμβάλλουν και στην ενυδάτωση του οργανισμού η οποία είναι εξαιρετικά σημαντική τόσο για να διατηρηθεί η καλή υγεία και κατά τη διάρκεια μίας δίαιτας αδυνατίσματος.
Κρύο τσάι χωρίς ζάχαρη: Μπορεί να αντικαταστήσει τον καφέ και επίσης μπορεί να προσφέρει ενυδάτωση. Είναι μία καλή εναλλακτική για άτομα που δεν τους αρέσει πολύ το νερό και θα ήθελαν να προσθέσουν κάποιο άλλο ρόφημα (χωρίς ή με ελάχιστες θερμίδες) ώστε να ενυδατωθούν σωστά. Ο παραπάνω ισχυρισμός βρίσκει εφαρμογή τόσο στο τσάι όσο και σε κάθε είδους ισοθερμιδικό ρόφημα.
Ζελέ light: Κλασσικό διαιτητικό γλύκισμα. Υποκαθιστά τη γλυκιά γεύση και επειδή είναι υγρό σε θερμοκρασία δωματίου συμβάλλει στην ενυδάτωσή μας.

 

Διαβάστε ακόμα

Τα «ΝΑΙ» και τα «ΟΧΙ» για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας!

Οι 4 βασικές αρχές που πρέπει να ακoλουθείτε για να χάσετε βάρος (και να μην το ξαναπάρετε)

COMMENTS

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ