Απώλεια βάρους: Βοηθούν, τελικά, τα πολλά και μικρά σνακ, καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας;

Ποιος είναι ο σωστός τρόπος να χάσουμε κιλά χωρίς να νιώσουμε πείνα;

Μπορεί να έχετε διαβάσει, στο παρελθόν, ότι, καταναλώνοντας ένα μικρό γεύμα, ανά δύο ώρες καθημερινά, εξασφαλίζετε απώλεια βάρους χωρίς να νιώσετε το αίσθημα της πείνας και δίνοντας ενέργεια στον μεταβολισμό σας. Πρόσφατες έρευνες έρχονται να ανατρέψουν αυτό τον ισχυρισμό αφού, όπως υποστηρίζουν, ένα γεύμα ανά δύο ώρες αυτό που κάνει είναι να επιβαρύνει τον οργανισμό μας με πολύ παραπάνω θερμίδες από τις απαραίτητες.

Ποιος είναι ο σωστός τρόπος να χάσουμε βάρος δραστικά, χωρίς να πεινάσουμε; Η Keri Gans, διατροφολόγος και συγγραφέας του βιβλίου «The Small Change Diet» συνιστά γεύματα 400- 500 θερμίδων ανά 3 με 5 ώρες καθημερινά, καθώς και ένα σνακ 200 θερμίδων (μία χούφτα ξηρούς καρπούς ή ένα φρούτο) μεταξύ πρωινού- μεσημεριανού. Εάν στην εξίσωση βάλετε και την γυμναστική 3- 5 φορές την εβδομάδα, έχετε τον τρόπο για σωστή, υγιεινή απώλεια κιλών.

 

Διαβάστε ακόμα:
Τύψεις: Γιατί δεν μας βοηθούν να χάσουμε βάρος
Το πεντανόστιμο smoothie που βοηθάει να μην πάρουμε κιλά
Ένα νούμερο μικρότερο παντελόνι, με τη δίαιτα του... μελιού!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ