Με αυτές τις τροφές θα αντικαταστήσετε το βούτυρο για πολύ πιο υγιεινά και light γλυκά

Γιατί όσο κι αν προσέχετε την διατροφή σας, δεν υπάρχει λόγος να στερηθείτε τις αγαπημένες σας γλυκές λιχουδιές

Η ζαχαροπλαστική κάνει, πολλούς από εμάς, να χαλαρώνουμε, αλλά τα παρασκευάσματά μας είναι που κάνουν και την βελόνα της ζυγαριάς να ανεβαίνει. Αν ψάχνετε τρόπους να φτιάξετε πιο υγιεινά γλυκά, αφαιρώντας το βούτυρο από τις συνταγές σας, σας έχουμε καλά νέα. Υπάρχουν συστατικά τα οποία μπορούν να το αντικαταστήσουν, μειώνοντας την αξία των γλυκών σας σε θερμίδες και χοληστερίνη. Διαβάστε παρακάτω τις υγιεινές εναλλακτικές σας.

Σάλτσα μήλου
Έχει πολύ καλά αποτελέσματα με γλυκά τύπου κέικ και μπισκότα. Αντικαταστήστε, το μισό βούτυρο της συνταγής, με σάλτσα μήλου.

Αβοκάντο
Επίσης, αντικαθιστάτε το μισό βούτυρο της συνταγής, με πολτοποιημένο αβοκάντο (δίνει καταπληκτικά αποτελέσματα, όταν φτιάχνουμε μπισκότα). Το αβοκάντο όχι μόνο μειώνει τις θερμίδες, αλλά κάνει και πιο μαλακή της υφή των γλυκών μας, ενώ είναι ιδανικό για όσους δεν καταναλώνουν γαλακτοκομικά.

Στραγγιστό γιαούρτι
Αν, για παράδειγμα, η συνταγή σας λέει να χρησιμοποιήσετε μία κούπα βούτυρο, χρησιμοποιείστε την μισή, και την άλλη μισή συμπληρώστε την με γιαούρτι στραγγιστό, με όλα του τα λιπαρά. Αν σας γίνει συνήθεια, «παίξτε» με την αναλογία, και δείτε αν η γεύση, με περισσότερο γιαούρτι, σας ικανοποιεί.

Πολτό από δαμάσκηνα
Χαμηλή σε θερμίδες και λίπος, αυτή η εναλλακτική μπορεί να αντικαταστήσει εντελώς το βούτυρο, ενώ ενδείκνυται για συνταγές που περιέχουν σοκολάτα ή κανέλα.

 

Διαβάστε ακόμα:
Θέλεις λαμπερή επιδερμίδα; Ξεκίνησε διαιτολόγιο με superfoods!
Πώς θα απολαμβάνετε όλα τα φαγητά χωρίς τύψεις
Προσθέστε γεύση στα φαγητά σας, όχι όμως και θερμίδες!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ