Θέλετε το απόλυτο σώμα για μπικίνι; Ξεκινήστε τη δουλίτσα από τώρα

Μάθετε τις ιδανικές ασκήσεις για να το πετύχετε

Μπορεί οι θερμοκρασίες του χειμώνα να μη σας επιτρέπουν να φορέσετε το αγαπημένο σας μπικίνι (εκτός βέβαια και αν έχετε κανονίσει χειμερινές διακοπές προς Μιάμι πλευρά)αλλά αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να αφήσετε το σώμα σας να πάρει την κάτω «βόλτα». Γιατί να αγχώνεστε κάθε Μάιο για τα κιλά σας;

Με τις παρακάτω ασκήσεις μπορείτε να έχετε το τέλειο κορμί 12 μήνες το χρόνο:


Άσκηση με καθίσματα

-Πάρτε θέση καθίσματος προσέχοντας τα γόνατα σας να μην ξεπερνάνε τις μύτες των ποδιών σας.

-Ενώ τα πόδια σας σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών, κάντε πιέσεις προς τα κάτω έχοντας τα χέρια σας στη μέση.

*Προσπαθήστε να κάνετε 3 σετ των 10 καθισμάτων

 

Άσκηση ενδυνάμωσης

-Ξαπλώστε μπρούμυτα και στηριχτείτε στους αγκώνες σας.

-Τεντώστε το σώμα σας σχηματίζοντας μία νοητή ευθεία γραμμή και ακουμπήστε τα πόδια σας στις μύτες.

-Σφίξτε την κοιλιά σας και μείνετε στη στάση της σανίδας για 60 δευτερόλεπτα.

Tip:Αν θέλετε να δυσκολέψετε την άσκηση, ανασηκώστε ελάχιστα το ένα σας πόδι ψηλά.

*Κάντε 3-4 επαναλήψεις

 

Διαβάστε ακόμα:

Κυτταρίτιδα: 2 απλές ασκήσεις που θα τη «σβήσουν» από το σώμα σας

Έχετε «ψωμάκια»; 2 πολύ απλές ασκήσεις για να τα νικήσετε σε χρόνο... dt!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ