Ραντεβού σε 4 ημέρες: Ποιος σου είπε πως δεν προλαβαίνεις να αδυνατίσεις;

Τουλάχιστον η κοιλιά σου δε θα φαίνεται φουσκωμένη

Εσύ τον φλερτάρεις εδώ και 2 μήνες και αυτός... τίποτα. Το τηλέφωνο όμως χτύπησε και σου πρότεινε να βγείτε για ένα ποτό. Επιτέλους! Μην αγχώνεσαι. Το ξέρουμε πως σίγουρα δεν είσαι στην καλύτερη φόρμα, αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν μπορείς να τα καταφέρεις. Δείξε αυτοσυγκράτηση και όλα θα γίνουν.


Μάθε τι πρέπει να κάνεις μέχρι το περιβόητο ραντεβού:

Κόψε το αλάτι: Προσπάθησε να καταναλώσεις τροφές χωρίς αλάτι και απέφυγε κάθε ανεπιθύμητο πρήξιμο στην περιοχή της κοιλιάς. Ειδικά αν έχεις επιλέξει κάποιο εφαρμοστό φόρεμα( που καλό θα ήταν) για τη συγκεκριμένη βραδιά, πάρε τα μέτρα σου.

Ενυδατώσου: Η κατανάλωση τσαγιού, νερού και βοτάνων θα σε βοηθήσει να ενυδατώσεις τον οργανισμό σου και να διώξεις τις τοξίνες από μέσα σου. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό. Η κοιλιά θα ξεκινήσει σιγά σιγά να ξεφουσκώνει και εσύ θα λάμπεις.

Βγες για τρέξιμο: Σίγουρα λίγες μέρες τρεξίματος δε θα σε κάνουν να φαίνεσαι «άλλη» γυναίκα αλλά όσο να ναι θα βοηθήσει και αυτό. Ο οργανισμός σου θα αισθανθεί καλύτερα και εσύ θα είσαι πιο ενεργητική.

Αφιέρωσε κάποια λεπτά για stretching, yoga και pilates: Οι ασκήσεις αυτές, όπως και οποιεσδήποτε κινήσεις που τραβάνε τους ώμους προς τα πίσω και τους κοιλιακούς προς τα μέσα είναι ό,τι πρέπει για να βελτιώσουν την εικόνα σoυ.Απ΄ ότι κατάλαβες, βρίσκεσαι ένα βήμα πριν από τη μεγάλη εμφάνιση.

Απέφυγε τους υδατάνθρακες: Σίγουρα μία λαχταριστή μακαρονάδα αυτή τη στιγμή δεν είναι και η καλύτερη επιλογή που μπορείς να κάνεις. Δείξε υπομονή και επέλεξε κάτι πιο διαιτητικό. Μία σαλάτα, ας πούμε. Η ομορφιά θέλει θυσίες. Πώς να το κάνουμε!

 

Διαβάστε ακόμα:

Γυμναστική στο σπίτι: 3 ασκήσεις που θα σε κρατήσουν... μέσα

5 τρόποι να κάψεις τουλάχιστον 100 θερμίδες χωρίς να ιδρώσεις

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ