Κάψτε το περιττό λίπος σε μόλις 20 λεπτά: Κι όμως γίνεται!

Οι ασκήσεις που θα σου χαρίσουν το τέλειο σώμα

Δεν είναι λίγα τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε μέσα σε 20 λεπτά. Αντί για ένα ντους, την καθημερινή βόλτα του σκύλου ή τον έλεγχο του mail σας μπορείτε, επίσης, και να κάψετε έναν αξιόλογο αριθμό θερμίδων σε αυτό το διάστημα. Καλό είναι να χαζεύετε στα social media και να ενημερώνεστε, απλά μπορείτε να μοιράσετε το χρόνο σας μεταξύ γυμναστικής και διασκέδασης. Για να κάψετε δραστικά λίπος από το σώμα σας, είναι απαραίτητο να κάψετε θερμίδες. Τι μπορείτε να κάνετε; Να ακολουθήσετε το παρακάτω πρόγραμμα ασκήσειων για 4-5 φορές την εβδομάδα και να μεταμορφώσετε το σώμα σας για τη νέα αυτή χρονιά.

 


1η άσκηση: Πάρτε θέση καθίσματος προσπαθώντας να ισορροπήσετε πάνω στη φτέρνα σας. Ξεκινήστε να κάνετε ψηλά πηδηματάκια και να επιστρέφετε πάλι πίσω στη θέση αυτή.Προσπαθήστε να κάνετε τουλάχιστον 2 σετ των 20 καθισμάτων.

2η άσκηση: Ξαπλώστε μπρούμυτα και στηριχτείτε στους αγκώνες σας. Τεντώστε το σώμα σας σχηματίζοντας μία νοητή ευθεία γραμμή και ακουμπήστε τα πόδια σας στις μύτες. Ύστερα, σφίξτε την κοιλιά σας και μείνετε στη στάση της σανίδας για 60 δευτερόλεπτα.
Tip:Αν θέλετε να δυσκολέψετε την άσκηση, ανασηκώστε ελάχιστα το ένα σας πόδι ψηλά.

3η άσκηση: Ξαπλώστε ανάσκελα και φέρτε τα χέρια σας (με τα δάχτυλα προς τα έξω) δίπλα στον κορμό σας. Λυγίστε τα πόδια σας και ύστερα σφίξτε τους κοιλιακούς σας και ανασηκώστε τη λεκάνη σας παίρνοντας μια εισπνοή. Αφού μείνετε για λίγο σε αυτή τη θέση, εκπνεύστε και κατεβάστε τη λεκάνη.
Εκτελέστε 10 επαναλήψεις

4η άσκηση: Ξαπλώστε και ακουμπήστε την πλάτη σας πάνω σε μία μπάλα γυμναστικής. Τα γόνατά σας πρέπει να είναι λυγισμένα και τα πέλματά σας να ακουμπούν στο έδαφος. Κρατήστε ένα βαράκι σε κάθε χέρι ενώ η παλάμη σας κοιτάει προς τα πόδια. Έπειτα, σηκώστε τα βαράκια ακριβώς πάνω από το στήθος και τεντώστε τα χέρια σας.
Αν δεν έχετε μπάλα, κάντε την ίδια άσκηση ξαπλωμένες στο έδαφος

5η άσκηση: Λάβετε θέση push ups έχοντας κάτω από τη μία σας παλάμη ένα βιβλίο. Κάντε 10 επαναλήψεις και ύστερα τοποθετήστε το βιβλίο κάτω από την άλλη παλάμη. Το βιβλίο θα βοηθήσει τους μύες σας να τονωθούν ακόμη καλύτερα.

Κάντε τη μία άσκηση μετά την άλλη χωρίς διάλειμμα και στο τέλος του κύκλου των 5 ασκήσεων κάνετε διάλειμμα 60΄΄. Επαναλάβετε τον ίδιο κύκλο για 3 ή 4 φορές.

 

Διαβάστε ακόμα:

Επίπεδη κοιλιά πριν τα Χριστούγεννα: Ιδού πώς θα τα καταφέρετε!

«Επιχείρηση» τέλειοι γλουτοί; Δείτε πώς θα τα καταφέρετε

Αδύνατα πόδια με τρεις μόνο ασκήσεις; Δοκιμάστε τις και κάψτε το περιττό λίπος τώρα!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ