Η άσκηση που γυμνάζει ταυτόχρονα χέρια, πόδια, κοιλιά και γλουτούς!

Και ναι, κάνει θαύματα

Γνωρίζουμε πολύ καλά πως οι περισσότερες από εσάς ακούτε αυτό το διάστημα τη λέξη γυμναστική και... τρέχετε! Η ζέστη δε σας βοηθά να πάρετε τη μεγάλη απόφαση και να διαβείτε το κατώφλι του γυμναστηρίου σας. Σας καταλαβαίνουμε απόλυτα. Παρόλα αυτά εμείς θα συνεχίσουμε να δίνουμε fitness & diet συμβουλές για όλες εκείνες τις αναγνώστριες που δεν το βάζουν ποτέ κάτω.

 

Σήμερα σας προτείνουμε μια τέλεια άσκηση που γυμνάζει άψογα όλο σας το κορμί. Χέρια, πόδια, γλουτοί, κορμός, κοιλιά... η άσκηση αυτή κάνει θαύματα. Πάμε να δούμε πώς θα την κάνετε:

 

fef 5ea9b

photo credit:shape.com

 

 

- Ξεκινήστε με squat. Οι πατούσες σας πρέπει να είναι παράλληλες και τα πόδια σας ανοιχτά στο ύψος της λεκάνης. Κατεβείτε όσο πιο χαμηλά μπορείτε, προσέχοντας τα γόνατά σας να μην περνούν τα δάχτυλα των ποδιών σας.
- Σκύψτε προς τα εμπρός, ακουμπήστε καλά τα χέρια σας στο πάτωμα και ετοιμαστείτε για σανίδα.
- Μείνετε σε σανίδα για μερικά δευτερόλεπτα και αν θέλετε να γυμνάσετε ακόμη περισσότερο τα χέρια σας μπορείτε προαιρετικά να κάνετε pushup.
- Με μια κίνηση, πηδήξτε προς τα πίσω και γυρίστε στη θέση squat. Έπειτα βάλτε ένταση και πηδήξτε όσο πιο ψηλά μπορείτε. Τα χέρια σας θα πρέπει να είναι καλά τεντωμένα προς το ταβάνι και τα δάχτυλα των ποδιών σας point.

 

*Αυτή, λοιπόν, ήταν μια επανάληψη. Κάνετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων!

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ